peterandrej
pensjonert moderator
... akkurat. Her er det snakk om å markedsføre et produkt som egentlig bare kan brukes til å markedsføre nøyaktig samme produkt. Hadde jeg ikke allerede vært uinteressert, hadde jeg blitt det nå.
En nøyaktig beskrivelse av CCP etter min mening. Flott. Der traff du spiker'n på hodet faktisk. Og selvsagt; dette er på alle måter en elendig ide, uansett lovlighet på det hele.
Nei, start heller en pølsebod enn CCP. Da kan du i det minste gå rundt uten å skamme deg. Særlig hvis pølsene er gode. Prøv å få en avtale med Mydland. Da er du i boks!
Og hvorfor må man grave i bloggkommentarfelt for å finne denne informasjonen? Hvorfor ligger den ikke lett tilgjengelig på carboncopypro.no?
CCP er vel ikke så dumme at de innrømmer at de driver med noe ufattelig dumt? På sine egne nettsider? Greit, de er bra dumme som driver med slike tullegreier, men SÅ dumme er de vel neppe.
Jeg så forresten noen videoer med dette opplegget på Youtube. Synes hele greia er kostelig. Det er morsomme greier, synes jeg. Og jeg synes man skal la disse tullingene fortsette med dette opplegget - bare fordi det kommer så mye bra humor ut av det hele.
hehe. Jeg må le av disse suksesshistoriene deres. morsomt. Nesten bedre enn TV.