Jeg skal svare så godt jeg kan. Googlet meg ja, da ser du mye rart. Heldigvis er jeg en voksen dame som en av dere sa, så jeg tar det ikke så tungt
Grunnen til at du finner litt av hvert er selvfølgelig at jeg har prøvd og lært. Jeg kan mye teori, men ikke alltid så lett og få det til i praksis, det tar iallefall tid for meg. Men jeg er jo ikke en ung data nerd heller.
Men jeg har sansen for MLM og andre Internet forretninger. Og at vanlige folk skal kunne tjene penger uten å slite for kommune eller en rik sjef. Og jeg mener folk kan gjøre dette uten å måtte være en ener i salg. Liker mye bedre at vanlige folk kan selge enn at en innpåsliten selger plager meg.
Og når jeg ikke er hundre prosent så kan andre også tillate seg og lære håper jeg. Det er jo det jeg gjør.
Ang. twitter, jeg er ikke mye der..jeg vet det er en plass mange tjener penger, men jeg vil gjerne ha noe å gi folk før jeg bruker det så mye. Jeg er ikke der for å fortelle når jeg spiser og hva jeg spiser...jeg synes noen bruker twitter og face book ok, mange ikke. skal jeg bruke dem i business sammenheng er det for å få kontakt med andre busienss folk, ikke for å plage folk med allverdens tull.
Men jeg ser at noen her gjerne vil slå ned på Carbon Copy Pro og sikkert mange andre selskaper. Jeg er enig i at det er mange programmer som er dårlige og lover mer enn de kan gi. Og at man ikke skal lure folk. Men forteller man hva produktene er og folk virkelig kan tjene det som blir sagt så er det opp til hver enkelt å bli med eller ikke. Man skal la være å slakte folk som faktisk synes det er interessant det CCpro driver med og det man lærer der.
Kanskje du vil lære bort alt det nyeste og beste du kan om online marketing ratis? ( hvis du virkelig kan mye) Eller vil du tenke at det kan du lage en forretning av akkurat som noen lager en online forretning av hvordan fiske makrell eller noe sånt... Kunnskap er også penger, ikke bare støvsugere.
Folk kjøper for lovlige penger. Jeg ville aldri kjøpe russisk kaviar, hvordan kan den ha en verdi som den har? Kaviar er grusomt synes jeg. Noen har satt en pris på den og en verdi som er helt utrolig. Men folk får lov til å sette den prisen på den og til å kjøpe den. Og for meg er det helt i orden så lenge de har skattet av pengene de kjøper for. Jeg kan jo bare la være å kjøpe.
Slik er det med alt. Man kan selge så lenge det ikke er stjålet, skadelig eller lureri. Dersom noen i CCPro sier du kan bli rik på 2 uker uten og ha forkunnskaper og uten å lære hvordan du skal gjøre det, da lyver de og den personen kan man ta. Men ikke selskapet.
En pyramide vil si at de under ikke kan tjene mer enn sponsoren sin. Eller iallefall ikke mer enn de som er et par nivåer over deg. Kan den under tjene mer enn den over er det ingen pyramide. Dersom han på toppen uansett vil tjene mest er det en pyramide. Men en eier av selskapet er uavhengig av dette, Han regnes ikke inn i eventuelt en pyramide eller ikke. Men han kan selvfølgelig regnes som en eier av et pyramideselskap dersom han har det.
I carbon Copy Pro er det ingen pyramider, alle kan tjene mer enn andre, det finnes gjentagende inntekt på måneds medlemskapet, men dette er heller ikke mer enn to level. Det er direktesalg uten MLM, med bonuser/ provisjon på salget som du har og dine personlige kunder har.
Så kan du mene at produktet ikke er verd noe for deg. Men det er kanskje det for meg? Du kan ikke bestemme hva jeg skal bruke penger på så lenge jeg ikke lurer deg eller andre. Og jeg fortalte deg åpent hva dette er. Det er her og i et annet business builder system jeg har lært så og si alt om marketing. Sponsorene mine har aldri kunnet hjelpe meg. Da synes jeg det er bedre å lære meg markesføring online og slippe å mase på familie og venner om å kjøpe helsekost av meg. Mange i Carbon Copy pro lager etter hvert sine egne produkter også som de kan selge online fordi de har lært Internet markedsføring.
At noen kjøper et produkt kun for å tjene penger skulle også være helt greit, dersom folk vet at det er dette de gjør. Dersom man vil tjene penger på et produkt mot diabetes behøver man vel ikke bruke det selv? Da selger man fordi andre mener det er verdi for dem. Det holder i all tradisjonell virksomhet, Så hvorfor ikke innen denne forretningsformen også? Noen har imot MLM og lignende ting bare fordi de tror det ikke kan fungere.
Sikkert noen som protesterer høylydt på dette også. Jeg er lydhør for hva andre mener. Jeg er ikke her for å kaste "dritt " om andres meninger. Men det ser ut som dere vet for lite til å uttale dere så sikkert. Jeg synes det er bra dere spør, men hvorfor så negative når dere ikke har mer informasjon om selskapet og produktene? Hva er god MLM eller internet forretning for dere, og hvorfor mener dere det? Jeg antar at dere vil si produktet skal ha verdi. Da holder CCPro mål for mange, men kanskje ikke for de som kan like mye selv. Jeg kjøper ikke bøker om det jeg kan veldig godt fra før.
CCPro kan aldri falle sammen, det er ingen organisasjon. Men de kan slutte å selge produktene og slutte selskapet akkurat som en skobutikk kan gjøre det.
Min forklaring om CCPro viste apsolutt ingen pyramide. Det er helt misforstått.
Bodil