Kenneth, ok, men hvis man ikke skal definere størst = best, når størt = tjener mest penger, hvilket grunnlag skal vi da definere "best" på? Hvilket grunnlag definerer DU "best" på?
Du begynner i feil ende; ja, Schibsted er størt - men hvorfor er det størst? Er det tilfeldig at VG.no er Norges største nettside? Er det tilfeldig at Finn.no er Norges største rubrikktjeneste? Det er ikke tilfeldig at Schibsted er Norges største mediehus; det er resultat av at Schibsted har gjort de rette tingene, til riktig tid - og fortsetter (i min mening i hvert fall) å gjøre det, langt inn i 2007 og 2008.
Videre: Schibsted er også det mediehuset som tjener mest penger.
Dersom "best" ikke er lik verken størrelse (i besøkende), eller inntjening (penger) - hvilket grunnlag dømmer du da den "beste" ut i fra? Hvem som har søkemotor-optimalisert nettsidene best? Hvem som er flinkest til å bruke norsk rettskriving? Hvem som har best vekting av bokmål og nynorsk?
Setter det på spissen her; jeg bare syntes det er merkelig å diskreditere meg når jeg sier at Schibsted er det beste mediehuset på nett - uten at du klarer å redegjøre for hvorfor i etterkant.