Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt firma, ny nettside

Tulla

Medlem
Hva mener du?

Jeg fikk en kommentar som måtte godkjennes fra nytt firma, ny nettside. Det stod trackbacks eller noe på den i dag tidlig. Jeg fikk en rar link når jeg postet i denne tråden også. Noe med 39 på.

Leste om trackbacks som skal gi bedre rating for den som poster. Kanskje det er relatert til noen kommentarer jeg har godkjent tidligere?

Når det gjelder bildet, så liker jeg i grunn det. Det er litt punch effekt over det, det skaper litt interesse.

På bildet ser du ut som en hyggelig og pålitelig fyr med avslappa humor, en sånn en som alle liker. Det er ikke alltid bilder av de som jobber der er bra, men du skaffer sikkert kunder bare på utseendet :)
 
Sist redigert:

thoaud

Country manager @ Servebolt
Jeg har ett par spørsmål, som ikke går på designet:

Hvorfor skal en jeg velge deg?
Hvordan vet jeg at du, mest sannsynlig, kan levere mine krav?


Headingen 'Vi spurte kundene våre om de kunne skrive hva de syns om oss, det ble nesten for mye av det gode!' er kanskje litt lang?

bare et forslag:
cnUycDNm.jpeg
 
Sist redigert:

Tulla

Medlem
Som en introduksjon til en font diskusjon. Jeg skriver så mye engelsk, er ikke meningen å blande.

Denne fonten er ikke så veldig gammeldags synes jeg, litt åpen, men ikke for mye. Samtidig burde den fungere bra med mye tekst. Jeg synes i grunn at det blir litt mye info pr tekstblokk. Det kan bli litt rotete:
https://typekit.com/fonts/merriweather

Under slab serif finner jeg noen med mindre støy.
Denne er litt åpen og kanskje mer inviterende. Jeg liker i grunn serif'er i store tekstblokker for å øke lesbarheten.
https://typekit.com/fonts/museo-slab
 

selbekk

Medlem
Keywords:
- Y-en i lykke media ser mest ut som en u.
- Hvorfor ha en Hjem-knapp når du bare har en side?
- I disse UU-dager er det kanskje greit å fremheve at nettsidene dine dekker disse kravene?
- Har du gjort en kundeanalyse? Altså, hvem går inn på websiden din, tenker "her vil jeg kjøpe" og ringer deg? Er det privatpersoner? Er det firmaer? Er de i så fall store eller små, og hva slags behov regner du med at de har? I hvilken grad svarer du på disse spørsmålene på websiden din?
- Har du gjort en bruksanalyse ift. eksisterende kunder? Hva hvis noen har fått en side av deg som har gått istykker (kanskje de oppgraderte wordpress til en ikke-supported versjon elns), og de trenger å komme i kontakt med deg. Hvor er CTA-en?
- CAPTCHA på kontaktskjema er bare kjipt
- Kult at siden din er responsivt, mindre kult er at det ikke er noen grunn til å ha en meny her heller. Spesielt ikke en dropdown med bare ett valg.
- Jeg føler jeg må finlese siden din for å få med meg viktige ting som pris, kontaktinfo og hva du faktisk kan tilby.

Du trenger CTAs. Mindre fokus på hvor flink du er som gjør alt, mer fokus på hvilken verdi du kan gi kundene dine. Det tror jeg faktisk ikke du nevner med et eneste ord. Du kan gi dem en webside, men ikke en eneste gyldig grunn til hvorfor de trenger en.

Jeg liker språket ditt, men om hovedfokuset ditt er bedrifter, ville jeg kanskje skrevet det litt om. Kult å være folkelig, men det er en slags balanse du burde forholde deg til.

Og Tonny - du er en kjempegrei kar som driver et kjempebra forum. Men det der var ikke et spesielt bra bilde av deg - spesielt i salgsøyemed.

Til slutt - veldig bra med kundereviews på forsiden. Sånt skaper salg Kanskje slenge på noen linker til sidene du har laget for dem?

#my10cents
 
Sist redigert:
Topp