Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt firma, ny nettside

Tulla

Medlem
Jeg synes vel en hel side med smileys er mye morsommere, for ikke å snakke om creativt.

Når det gjelder font så har jeg lastet ned en font og skulle bruke den med anyfont noe plugin, men det funka heller ikke.

Kanskje jeg kan finne en font seinere, ellers er jo det en ganske stor diskusjon. Kanskje du bare kan gjøre den litt større så lenge.

Hva var meningen med den kommentaren du vil ha posta, det er jo ikke noe i den?
 

Rismoen

Medlem
Jeg syntes det ble litt rotete med "bilde" du har i headeren.
0738159f94.jpg


Jeg skjønner at det skal symbolisere lykke, men jeg syntes fortsatt at det ser rotete ut. Det minner meg rett og slett om en barnehage.

Hva med å sentrere denne?
caa8cd9107.jpg
 
Sist redigert:

Rismoen

Medlem
Det var også mye bedre når du ikke hadde tilbakemeldingene helt øverst.

Introduksjon
Tilbakemeldinger
Kontaktskjema

Denne rekkefølgen virker mye mer naturlig spør du meg.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
c2a? at det var...?
<snip snap>
Du prøvde deg på lenkene, og det var ikke bra?
<snute>
Kom på at Peter Andrej også laget en side som viste frem han som en feature, lurer på om det var effektivt? Nå er jo han 10 ganger penere og kjekkere enn meg så det går vel ikke an å sammenligne, men dog.

Jeg ser nr ligger der nå (c2a = call-to-action):
Ring nå, Tonny er klar! Nummeret er 400 44 052.
veldig bra. Folk generelt og jeg spesifikt er både glemsk og lat så nå slipper både hele verden og jeg å lete tilbake til hvor nå tlf-nr sto igjen.

Det var ikke å finne noe under lenken, så lenkene var greie men siden man kunne hatt alt på 1 side (slik du nå har men ikke da jeg skrev mitt innlegg), så tenkte jeg... at du kanskje kune hatt alt på 1 side ja.
Nå kan du jo kvitte deg med meny-baren øverst, gjerne eventuelt.

Du har et brukbart ansikt og jeg synes det er veldig bra at du viser bildet. Teksten gjør det også klart at du jobber med nettsider så det skal litt til før "Lykke Media" tolkes feil.

Men du kan kanskje minske litt på høyden på kontakt-form-elementene, evt. ha en fin lilla-farge på "Send den eposten!"-knappen. Det er smak og behag, så kun hvis det behager.
 

ptomter

Medlem
Hei ,flott resultat.

Eneste jeg "hengte" meg opp i er "prisen for en vanlig hjemmeside". For deg er kanskje dette et enkelt wordpress oppsett med 10 sider ol. For noen kan jo dette være noe helt annet. Burde kanskje si noe om dette... da mannen i gaten, samt en Økonom hos et regnskapsbyrå som skal ha side kan dette være noe helt annet.

Er som når kundene kommer til meg å spørr, hva koster en nettside. Sier jeg du kan få en enkel statisk html side for 500 men du kan også få en nettside til 50 eller 500 tusen.

Ellers synes jeg den er enkel, oversiktlig og flott.
 

pleb

Medlem
"Vi gjør det der med hjemmeside bittelitte enklere for deg" --> "Vi gjør det der med hjemmeside bittelitt enklere for deg"

mvh språknazien

Ellers en fin side. :)
 
Topp