Keywords:
- Y-en i lykke media ser mest ut som en u.
- Hvorfor ha en Hjem-knapp når du bare har en side?
- I disse UU-dager er det kanskje greit å fremheve at nettsidene dine dekker disse kravene?
- Har du gjort en kundeanalyse? Altså, hvem går inn på websiden din, tenker "her vil jeg kjøpe" og ringer deg? Er det privatpersoner? Er det firmaer? Er de i så fall store eller små, og hva slags behov regner du med at de har? I hvilken grad svarer du på disse spørsmålene på websiden din?
- Har du gjort en bruksanalyse ift. eksisterende kunder? Hva hvis noen har fått en side av deg som har gått istykker (kanskje de oppgraderte wordpress til en ikke-supported versjon elns), og de trenger å komme i kontakt med deg. Hvor er CTA-en?
- CAPTCHA på kontaktskjema er bare kjipt
- Kult at siden din er responsivt, mindre kult er at det ikke er noen grunn til å ha en meny her heller. Spesielt ikke en dropdown med bare ett valg.
- Jeg føler jeg må finlese siden din for å få med meg viktige ting som pris, kontaktinfo og hva du faktisk kan tilby.
Du trenger CTAs. Mindre fokus på hvor flink du er som gjør alt, mer fokus på hvilken verdi du kan gi kundene dine. Det tror jeg faktisk ikke du nevner med et eneste ord. Du kan gi dem en webside, men ikke en eneste gyldig grunn til hvorfor de trenger en.
Jeg liker språket ditt, men om hovedfokuset ditt er bedrifter, ville jeg kanskje skrevet det litt om. Kult å være folkelig, men det er en slags balanse du burde forholde deg til.
Og Tonny - du er en kjempegrei kar som driver et kjempebra forum. Men det der var ikke et spesielt bra bilde av deg - spesielt i salgsøyemed.
Til slutt - veldig bra med kundereviews på forsiden. Sånt skaper salg Kanskje slenge på noen linker til sidene du har laget for dem?
#my10cents