Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt firma, ny nettside

Tony J

Alle skal få
Den ser mye bedre ut enn den gamle. Har du ikke tenkt å vise bilder av eksisterende jobber annet enn tilbakemeldinger så folk ser litt hva du har gjort?
 

impel

Medlem
Synes dette så veldig rent og pent ut. Noen småting jeg la merke til:

Ville venstrejustert overskriften her, da det ser bedre ut når all teksten er på linje. Hadde det vært en kortere tittel, kan det være det hadde fungert bedre i senter.
http://i.imgur.com/rLtaTjF.png

Du bør blåse opp " litt, slik:
https://i.imgur.com/YNaOXrq.png

Nå står de rett over teksten i samme størrelse som resten, og da synes jeg ikke de har noen nytte.

Og heeelt på bunnen, en smule ufrivillig ironi? :p
 
Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg ville gjentatt telefonnr i din c2a.

Helt nederst reagerer jeg på "Hjemmesider som alle kan lese", da tenkte jeg på at det sikkert måtte være noe for blinde folk eller noe, eller evt. noe med automatisk oversettelse.

Jeg prøvde meg på lenkene øverst - du kan likesågreit ha en ikke-automatisk slider på testimonials (et ord som du såklart må oversette), og avslutte helt nederst med en enkel kontakt-mulighet - da har du hele nettsiden på 1 side.

Gutta fra qts kan sikkert hjelpe deg med det - eller blir det omvendt? :)
 

Tonny Kluften

Administrator
c2a? at det var...?
Må du briljere med at du er smartere enn meg :D

Du prøvde deg på lenkene, og det var ikke bra?

Skal ikke ha slider, hater det.

Kontakt og eksempler på tidligere sider kommer på forsida ja. Skal teste å ha alt på forsida.

Så kommer bloggdel i tillegg.

Kom på at Peter Andrej også laget en side som viste frem han som en feature, lurer på om det var effektivt? Nå er jo han 10 ganger penere og kjekkere enn meg så det går vel ikke an å sammenligne, men dog.
 

Rismoen

Medlem
Hva med å gjøre dette centered?

Slik som dette:

cd647f1bdb.jpg


Syntes det ser MYE penere ut.
 

Tulla

Medlem
Den tekst fonten gir meg vibber alla en henslengt fyr som bare bruker fonten som var der fra før, jeg synes også den er litt vanskelig å lese.

Du har sikkert lagt inn masse arbeid i den fonten, men det er den inntrykket jeg får :)
 
Topp