Jeg har nå en ny forretningside!
Skal ta meg en dag ute i byen og marka med kameraet og knipse tusenvis av bilder. Maur, takstein, asfalt, nesehår, tånegler, biler, vinduer, barnåler osv. Rett og slett alle objekter jeg kommer over. Slenger opp en nettside hvor jeg lager en underside pr. bilde. Prøver deretter å få hver og en av bildene til å ranke på Google bildesøk.
Under hvert bilde skriver jeg "Pris for dette fantastiske verket er kr 10 000,-". Installerer så programvare som kan søke opp om disse bildene brukes på andre nettsteder. Så er det bare å vente....
Bang! Der satt en fjortissblogger i baret gitt!! Haha dusten har brukt bildet mitt av nesehår til å illustrere et av blogginnleggene sine. Mwuhahahahahha! Dette forringer jo selvsagt verdien av bildet noe infernalsk , så jeg må legge på prisen litt i dette tilfellet. Hadde egentlig tenkt å ta bare dobbel pris for bildet, men synes en firedobling er på sin plass her. 40 000,- tenker jeg er riktig pris!
For mye synes dere? Pøh! Jeg er jo innehaver av åndsverket, jeg kan sette den prisen jeg vil.