(et aldri så lite off topic-øyeblikk her) ...du peter du peter... du skal nå benytte enhver anledning til å rakke ned på juiced. Jeg begynner å bli litt lei av det, har prøvd å komme med konstruktiv kritikk til deg, men jeg kan godt begynne å rakke ned på agurkposten og peterandrej.com hvis du vil, det er nok å velge i hvis man først skal begynne å ta skikkelig tak i ting hos deg også.
Har fått høre fra folk jeg har mye større respekt for som designere enn deg, at det er kjempestore forbedringer på juiced. Perfekt? Nei, langt fra, men det er begrenset med hva jeg har av tid til å pusle med det her.
I motsetning til deg, så har jeg nemlig ikke tid til å sitte hele dagen og skrive og bytte design fram og tilbake. Du har sett alle bildene før? Ok, javel, trist for deg. Det har tydeligvis ikke alle andre, og det samme gjelder tydeligvis for videoene også, ut fra besøkstall og slikt, hvorfor kommer folk ellers tilbake?
...og hvis babesene er så dårlige, hvorfor er det såpass mange som kjøper pass til dem nå? du sendte meg en mail for en stund siden og spurte om vi kunne samarbeide litt, hvordan jeg gjorde ting osv - jeg fikk riktignok aldri noe svar tilbake igjen, men det er greit, jeg tenkte bare jeg skulle fortelle at tallene har blitt mye penere siden den gang, og nå er det helt klart "verdt det".
Må imidlertid si at jeg er litt imponert over at du har sett alle videoene før... Jeg pleier å legge inn videoer som det siste jeg gjør før jeg legger meg, og da pleier jeg alltid å gå inn for å finne så nye ting som mulig. Vanligvis vil dette si noen timer gammelt.
Dominerer spillnett det norske markedet for flashspill på nett? Hm, ok... I følge statistikken på sidene deres, så har det mest besøkte spillet på sidene deres hatt litt over 200 besøk (totalt?)... f.ex. xspill.no har i følge ratix hatt ca 2500 unike besøkende hittil i dag. Og såvidt jeg vet, er det minst et par andre store aktører på det markedet der, så der tror jeg du tar grundig feil.
Sånn, off topic slutt.
ang. helter.no - hva med å skape et par "hverdagshelter" som pr-stunt? Har du mulighet til å putte i noe som helst ressurser i markedsføringen? Lag et enkelt "superhelt"-kostyme, putt en veldig normal fyr, gjerne litt ølmage, shabby utseende inn i dette kostymet (har du sett blodgiver-reklamene fra et par år siden?), og lag noen små videosnutter der denne hverdagshelten f.ex. "værer fare" (ala faresansen til spiderman), og merker at en gammel dame trenger hjelp til å bære varene hjem fra butikken++ (hehe, kanskje han kunne hjelpe fjordlands "vinglepetter"-figur med å velge...). Legg på skikkelig dramatisk "superhelt"-musikk og hele pakka, kanskje "lydeffekter" ala 60s-batman-serien (selvsagt ikke slagsmål-lyder, men hverdagshelt-lyder). Lager du disse bare sånn nogenlunde bra, så kan de spres bra på youtube, kudos++