Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan ville dere ha lansert denne

peterandrej

pensjonert moderator
Sånn ferdig med offtopic nå? eller har PA noe å slenge tilbake?

Nei. Når folk blir grinete og tydeligvis tar ting ille opp, så bruker jeg å holde kjeft. Beklager, atomet. Det var ikke meningen å gjøre deg opprørt. Det er bare sånn at web-norge er ganske lite, og skal man bruke eksempler blir det fort at man må bruke de samme om og om igjen.

Beklager.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Mini-offtopic "makeupsex-style":

For all del, som sagt, jeg vet at juiced er langt fra perfekt, men det er mye bedre allerede, og siden jeg er alt annet enn stødig i php, så er det en del endringer jeg gjerne vil gjøre, som kommer til å ta litt tid å ordne. Spesielt kombinert med siste semester på en allerede i utgangspunktet ganske krevende skole. Det er absolutt ikke snakk om å bli grinete, det er bare litt irriterende når et prosjekt igjen og igjen blir fremhevet som virkelig det værste av det værste av samme person... som egentlig (som han har nevnt selv også) kanskje burde være litt forsiktig med å slenge alt for mye med leppa selv ;) Et og annet kommer nok til å skje framover, blant annet en del ting som burde gjøre sidene raskere og forhåpentligvis mer ryddige. Ang. tekst så tror jeg faktisk heller det er lurere å gjøre det motsatt, med enda mindre tekst - folk kommer ikke dit for teksten samme hva.

Men det kan vi ta i en annen tråd en annen gang.
 
Topp