Conta Faktura offisielt lansert

hansson

Langveisfarende
Det som kommer om noen dager er ikke KID, men gamle fakturaer og noe annet småtteri. KID kommer i løpet av høsten sammen med en pakke med bedre crm-aktig funksjonalitet for kundekartoteket. Klok av skade går vi ikke ut med datoer for dette, da ting svært ofte blir forsinket. Dette er fordi samme utviklerteam jobber med flere tjenester samtidig.

hansson

Langveisfarende
Kundelista fungerer som et mini-crm med notater og fakturaer samt transaksjonshistorikk samlet på hver kunde. Det kommer flere kontaktpersoner per kunde når vi legger ut neste oppdatering (den som kommer om et par dager som vi har lovet å komme med lenge) og mer kommer altså når vi lanserer KID osv.

Har dere noen planer om å utvide crm-funksjonen litt etterhvert? Dvs type tillate opplasting av dokumenter på hver kunde og legge opp et mer robust loggsystem hvor man ikke bare kan slette notatene uten videre?

hansson

Langveisfarende
Ja, det er denne crm-utvidelsen som kommer sammen med KID. Når det gjelder sletting av notater vil de bli slik som nå, men det vil i tillegg komme en annen metode for å legge inn gjøremål på kunden, der alt loggføres i en søkbar liste, varsler sendes ut, osv.

hansson

Langveisfarende
ja det er sant, det var en snodig bug her om dagen, jeg tror det skjedde når jeg prøvde å endre kontaktperson-infoen, det ble bare liggende den gamle, jeg måtte slette kundekortet og legge inn på nytt for å få endret det

Nå har vi prøvd å gjenskape feilen, men her virker alt helt som det skal. Tipper det var et js som ikke hadde lasta helt ferdig, eller noe annet merksnodig som skjedde hos deg lokalt. Si fra hvis du fremdeles opplever denne feilen.

Topp