1# Vi ser ikke helt poenget med å ha en demoversjon av et gratisprogram.
2# Så du kan teste fritt i liveversjonen så mye du vil. Hvis du evt. vil at vi skal nullstille kontoen kan du sende oss en e-post.
3# - Ingen begrensninger på antall kunder
4# - Ingen begrensninger på antall varer/tjenester du kan opprette. Hentes inn ved hjelp av et ajax-søk fra faktura-redigereren.
Repeat:
5# Vi har ingen spesiell funksjon for fakturering av mange kunder samtidig. Men du kan repetere samme faktura med intervallet "årlig" hvis du vil.
Svar:
1- Jeg ser og skjønner den ved ettertanke
2- Tenkte ikke over at dere kan "nullstille" en evnt kto når/hvis en bruker ønsker å benytte dette
3- Bra
4- Meget bra
5- Tenkte ikke på det å massefakturere, men var heller det at jeg så repeat funksjon bare med uke/mnd og lurte da på om en års funksjon ved kontigent betaling til klubb/lag/forbund
Sitter som sagt med et faktura program idag, som jeg ikke er helt fornøyd med i et ENK. Her har vi stort sett mesteparten av fakturaene på mellom 4-7 varelinjer.
Slik at et ønske på mer enn 5 varelinjer er "stort".
Samtidig ser jeg man nevner girodelen kanskje forsvinner, for å gjøre plass... Er mange kunder som "forventer" den gule girodelen og har store problemer med å skjønne en faktura uten dette...
Vi brukte en gratis versjon av det vi bruker idag. Her var ikke girodelen gul slik "alle" har. Og dette var et problem for oss da enkelte kunder trodde faktura/giro kom i etterkant. Og betalinger uteble.
Løsningen vår ble derfor og kjøpe dette programmet, hvor det følger med flere versjoner av giro, bl.a den "gule" velkjente delen. Og da var alle fornøyde.
Vil derfor tro at det ikke lønner seg å fjerne den "gule" girodelen. Men heller gjøre den i mindre format?