Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig programmerer fra bangladesh

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette høres veldig rart ut, men hvordan kan han ta timesbetaling? Dette syns jeg egentlig er litt merkelig når det gjelder mange yrker generelt, men hva om denne karen faktisk er tregere på tastaturet enn min gamle bestemor som er bosatt på månen? I en slik situasjon har ikke akkurat timesbetaling mye for seg...
 

peterandrej

pensjonert moderator
$10 pr time? Det er nærmest gratis. Jeg er ikke blant de dyreste, men tar da 400 kr pr påbegynt time pluss moms. Det finnes eiendomsmegler som tar over 2000 kr timen og høyesterettsdommere som tar det samme. $10 i timen er luselønn.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Peter - nå må du snart åpne opp øynene for hva som er markedet! Og, da bruke sammenligningsgrunnlaget riktig!

Og, man finner flere programmerere i 10$/hr enden enn dine 400NOK/timen!

Og, jeg tar mer enn dere begge når jeg leier meg selv ut som konsulent - men, igjen ville det blitt feil å sammenligne meg og det markedet jeg jobber med vs en i Bangladesh!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg trekker absolutt alle positive kommentarer jeg har gitt om denne personen.

Han skylder meg $200 for et prosjekt som skulle vært fullført for lenge siden, og har nå gått under jorden (noen av dere som har kontakt med han enda?).

Samtidig så er det masse andre bangladesh tullinger som kontakter meg å si dem er venn av han og unnskylder seg. Tror egentlig bare det er han selv som lager seg falske skype og msn kontoer. Dem skriver nemlig like gebrokent hele gjengen..
 

picxx

Well-Known Member
Da foreslår jeg at du redigerer, og opplyser om det også i åpningsinnlegget :)
 

MrOlsen

Medlem
Trenger å få testa en kar

Har en kar i Fillipinene.
Vil antagelig bruke han til nettside som jeg tidliger har snakket om. Ja innføre design billig til Norge.
Vil ikke ta proffit for arbeidet hans.

Send meg en PM.
 

maherm2

Medlem
Har en billig programmerer fra bangladesh. Han kan PHP, AJAX osv. Ekstremt hyggelig av seg og gjør jobben unna raskt. Sitter online døgnet rundt og har god nok engelsk til å gjøre seg forstått og forstå.

Han skal gifte seg, stakars jævelen, så nå trenger han mer penger. Han jobber billig. Snittlønna der nede er ca $450-500 i uka ifølge han selv. Han jobber derfor for rundt den prisen.

Kontakt meg om du vil ha noen billig jobber gjort unna!
Hei, jeg er på utkikk etter systemutvikler/programmerer. helst asp eller .net noen som kjenner noen ? gode betingelser. kan maile meg direkte om det er et ønske: maherm2@online.no
 
Topp