Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig programmerer fra bangladesh

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har en billig programmerer fra bangladesh. Han kan PHP, AJAX osv. Ekstremt hyggelig av seg og gjør jobben unna raskt. Sitter online døgnet rundt og har god nok engelsk til å gjøre seg forstått og forstå.

Han skal gifte seg, stakars jævelen, så nå trenger han mer penger. Han jobber billig. Snittlønna der nede er ca $450-500 i uka ifølge han selv. Han jobber derfor for rundt den prisen.

Kontakt meg om du vil ha noen billig jobber gjort unna!
 

clinton4

Medlem
Kunne trenger en kar som kan flash og har en god sans for grafikk og design. Kan du skaffe det også?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Snittlønn på $450-500? Det tviler jeg sterkt på i et av verdens aller fattigste land. Da jeg var i Montenegro for noen år siden tjente kirurger og leger rundt 3000-4000 kr i måneden. Det sier en del. $500 i uka er jo rundt 10,000 kr i måneden.

Jaja. Men det er jo bra om han tjener såpass. Skulle ønske det var flere i det landet der som faktisk tjente litt.
 

picxx

Well-Known Member
Regner med Kenneth mente i mnd.
Kjenner et par stykker derfra og har også lest litt rundt at snittlønn pr. mnd for godt utdannede ligger rundt det der nede.
Lønningene her ligger også ca. rundt det samme.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Eposten hans er newrace2008 at hotmail.com. Funker på MSN også. Bare nevn at du ble henvist av meg, så er dere vel kompiser med en gang!

Har dessverre ingen designere for tiden clinton. Er på desperat jakt etter det selv. Dem ser ut til å enten være alt for dårlige eller alt for dyre. Synes det blir litt feil å betale like mye for 2 dagers designjobb som 2 ukers programmering..
 

peterandrej

pensjonert moderator
Msites: Jeg går på følgende:
- cellegift (200mg)
- humira (injeksjoner)
- prednisolen (10 mg)
- tramadol (100mg)
- levaxin (50 mikrogram)
- pentasa (500 mg)
- pluss litt annet småsnacks.
 

peterandrej

pensjonert moderator
På design tenker du? Nja. Jo kanskje. Tramadol gir deg en slags rus (du føler deg omtrent som Michelin-mannen.. tenk deg at du har på deg 40 bobledresser samtidig..), og alle vet jo at alle store kunstnere gjorde sine beste verk i ruset tilstand. Det er jo sånn at alle store musikkverk ble skrevet i rus også, så jo. Kanskje nivået på mitt arbeid blir bedre som en følge av at jeg går rundt og er konstant ruset.

Cellegiften trekker litt ned, da den gjør deg EKSTREMT kvalm. Humira tas (dessverre) ikke som andre medisiner. Det er snakk om sprøyter her, og siden jeg har sprøyteskrekk skal du ikke se bort fra at viten om at jeg må stikke meg selv gjør meg litt stresset i hverdagen. Levaxin gjør meg mer våken og gir meg mer energi, så den er jo positiv. Forøvrig gjør vel ikke alle medikamentene særlig fra eller til.

Jeg kan jo informere om at jeg er særdeles glad for at de narkomane i byen ikke vet hvor store mengder drugs jeg sitter på. Hadde de visst det hadde de nok vært på døra for lenge siden.

Og ja. Prednisolon i såpass store doser som jeg tar gjør at du får en vanvittig matlyst. 14-15 brødskiver til kvelds/lunsj/frokost er slett ikke uvanlig. Blir jo ikke mett av 14-15 brødskiver heller, så må ofte spe på med en familiepose potetgull. Fordelen med dette er at jeg legger litt på meg - som er bra da jeg er ganske tynn - men samtidig er det jo jævlig dyrt. Mat koster nemlig penger.
 
Sist redigert:
Topp