Tonny Kluften
Administrator
nettkatalogen 180
Haha, sikkert den samme jeg snakket med. Uhøflig, stemmer det.
Sist redigert:
I løpet av en uke er jeg blitt oppringt 2 ganger fra en svensk fyr fra 180.no Samtalen gikk som følger og ja dette er 100% helt ærlig fra min side. Noen kanskje føler jeg er merkelig på telefon men slik er samtalen altså gjengitt 100% riktig.
180, hei ringer fra 180.
Jeg svarer - Ja goddag, koster det penger?
Nei, vi går bare gjennom å sjekker om opplysningene stemmer som ligger inne fra før.
Er du 100% sikker på at det ikke koster penger?
Ja.
Forsøker du selge noe?
Nei skal bare gå gjennom infoen om ditt firma.
Ok hvis det ikke koster penger, hva lurer du på? Husk at jeg blir forbannet dersom du kaster bort tiden min på tull.
Så gikk vi gjennom infoen som fantes om mitt firma (20 sekunder).
Fint da trenger ikke vi snakke noe mer da?
Så begynner den tullingen å legge ut om hvor sinnsykt mange millioner mer treff jeg kunne få dersom jeg bare betalte.... Så rakk han ikke si noe mer før jeg sa:
I svarte helvete - Nå spurte jeg deg flere ganger om du forsøkte selge noe eller om det kostet penger. Nå har du provosert meg noe helt for jævlig. Du har fart med ekstrem løgn fra start til mål. Hva er navnet ditt så jeg kan legge ut deg på nett som en forbanne storløgner og svindler.
Der la han på røret.
Dette er min ærlige opplevelse med katalogmøkket. Slik har det vært med ALLE kataloger, finnfirma, gul.no, osv osv osv.
Det er jo DU som er ufin her! Som sagt - oppfør dere, ha respekt for den som sitter i andre enden av røret.....
Slike kunder som deg elsker jeg..... Men, for en som kanskje ikke har like mange år på baken som det jeg har oppleves det mye mer ufint.
Jeg synes du bør endre holdning til telefonselgere!
Når en selger ringer, starter man ikke samtalen med spørsmål om det koster penger! Da har man jo allerede lagt opp til at dette er en samtale som ikke er særlig konstruktiv.