Hei.
Som alle vet påvirkes din rangering i Google av mange ulike faktorer.
En av disse er ord i tittel og ord i URL.
Men... Kan en tittel bli for lang? Og hvor går grensen på antall tegn?
Og... Kan en URL bli for lang? Og hvor går i så fall grensen på ant tegn?
Til sist... Hva vektes mest av tittel og URL i Google?
Selv driver jeg på privat basis en portal på webben hvor målet er å sikre forbrukeren en trygg handel.
Her selger jeg info-sider tilpasset Google for relevante søk. Benytter meg selvsagt av kun godkjente metoder!
Ett eksempel på en infoside ser dere her;
Moss Malermesterservice As - Malermester og våtromsentreprenør. Bad og baderom. - Oslo, Fredrikstad, Sarpsborg, Halden, Follo, Bærum, Asker, Lillestrøm - Fagmann
Det du ser over er faktisk tittelen på info-siden.
Håper på mange og gode svar på dette som jeg har lurt på lenge.
Som alle vet påvirkes din rangering i Google av mange ulike faktorer.
En av disse er ord i tittel og ord i URL.
Men... Kan en tittel bli for lang? Og hvor går grensen på antall tegn?
Og... Kan en URL bli for lang? Og hvor går i så fall grensen på ant tegn?
Til sist... Hva vektes mest av tittel og URL i Google?
Selv driver jeg på privat basis en portal på webben hvor målet er å sikre forbrukeren en trygg handel.
Her selger jeg info-sider tilpasset Google for relevante søk. Benytter meg selvsagt av kun godkjente metoder!
Ett eksempel på en infoside ser dere her;
Moss Malermesterservice As - Malermester og våtromsentreprenør. Bad og baderom. - Oslo, Fredrikstad, Sarpsborg, Halden, Follo, Bærum, Asker, Lillestrøm - Fagmann
Det du ser over er faktisk tittelen på info-siden.
Håper på mange og gode svar på dette som jeg har lurt på lenge.