Tonny Kluften
Administrator
Jeg trodde ærlig talt at Domeneshop var såpass store og velorganiserte at de har alt på stell.
Jeg kjøpte et domene fra en person. Han hadde registrert domenene på Domeneshop og overførte dem til min domeneshopkonto. Men han hadde ikke betalt registreringsavgiften så domeneshop sperret min kreditt. Og de åpner den ikke igjen før regningen er betalt. I tillegg hevder de at jeg har kjøpt tyvegods.
Jeg mener bestemt at det ikke er tyvegods og at han bare har kjøpt en vare han ikke har betalt, og i slike tilfeller bør saken sendes til inkasso og drives inn rettslig. At domeneshop sperrer min kreditt er latterlig all den tid jeg ikke skylder dem penger for registreringen av domenet.
Domeneshop bruker da meg for å prøve å få han til å betale regningen sin selv om jeg ikke har noe med det kjøpet å gjøre. Dette er useriøst, de burde bare drive inn pengene rettslig.
Jeg kjøpte et domene fra en person. Han hadde registrert domenene på Domeneshop og overførte dem til min domeneshopkonto. Men han hadde ikke betalt registreringsavgiften så domeneshop sperret min kreditt. Og de åpner den ikke igjen før regningen er betalt. I tillegg hevder de at jeg har kjøpt tyvegods.
Jeg mener bestemt at det ikke er tyvegods og at han bare har kjøpt en vare han ikke har betalt, og i slike tilfeller bør saken sendes til inkasso og drives inn rettslig. At domeneshop sperrer min kreditt er latterlig all den tid jeg ikke skylder dem penger for registreringen av domenet.
Domeneshop bruker da meg for å prøve å få han til å betale regningen sin selv om jeg ikke har noe med det kjøpet å gjøre. Dette er useriøst, de burde bare drive inn pengene rettslig.