Altså, sorry, det var ikke meningen å klage/etc. Jeg bare mistenkte sterkt at du hadde brukt 99designs og fant det når jeg sjekka.
Men hva jeg ville ha gjort annerledes? Vel, en ganske åpenbar ting er jo at du ville ha fått et resultat hvor du slapp å gjøre tilpasninger selv i etterkant... (som jeg forstår det som at du har planer om)
...og hva ellers - vel, det er
det som egentlig koster penger
Å sitte å gruble gjennom tolkninger, vil folk gjøre de koblingene vi vil at de skal gjøre, osv? Hva funker bedre hvordan, vil det funke bedre om den hånda (bortsett fra at jeg tror jeg ville ha funnet på noe annet) ikke stikker så langt ovenfor/nedenfor teksten? hvordan ser denne ut i svarthvitt, funker det like bra der, osv osv.
Kan gi deg et kjapt eksempel: Froskeideen er egentlig ikke så dum, men - for at det skal bli noen som helst mening i det, så må det være forståelig på et eller annet nivå. Og den foten der tror jeg kommer til å bli alt for søkt, så folk kommer til å tenke på det som en malings-kladd, og da mister du hele effekten du KUNNE ha fått av froskekoblingen. Frosk ville folk i større grad ha huska, en malingskladd blir derimot alt for generisk.