Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

picxx

Well-Known Member
Om du har trafikk fra U.K betaler nå Unruly Media - Console $0.10/visning på en ny film de har fått inn. (blair witch på steroider var det visstnok).
 

picxx

Well-Known Member
Visit Britain kjører en ny ppc kampanje hos advertising. Kun 10.000 klikk og 3,29.- / klikk. Litt tidlig med julepresanger vel? :D
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Første adventskonkurranse i gang fra mm medier?
Venter i spenning på hvilke julekalendere/adventsbannere som dukker opp i år... Alle husker vell Tradedoubler sin DFDS kampanje i førjulstiden i fjor... Håper det kommer noe tilsvarende i år.

468x60.gif
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Unruly Media Console har i dag kommet med en ny videosnutt for alle med Norsk trafikk!
Vidoen linker videre til ett spill der du skal hjelpe "buddy" ut av datamaskinen han er innestengt i.
Denne betaler 0,10$ per visning, noe som kan bli bra med en del vinsinger :)

Om dere vil se filmen, kan dere sikkert se den her

(Informerer om at jeg tjener 0,10$ for hver visning på den siden)
 

picxx

Well-Known Member
Tele2 kjører også en konk hos TD.
De 5 mestselgende affiliates i perioden 21/11 - 9/12 får en Sony Ericsson K810i
De 5 neste får Koss Porta Pro headset.
 

sKrud

Meget sliten student
Unruly Media Console har i dag kommet med en ny videosnutt for alle med Norsk trafikk!
Vidoen linker videre til ett spill der du skal hjelpe "buddy" ut av datamaskinen han er innestengt i.
Denne betaler 0,10$ per visning, noe som kan bli bra med en del vinsinger :)

Om dere vil se filmen, kan dere sikkert se den her

(Informerer om at jeg tjener 0,10$ for hver visning på den siden)

Den er endrett til 2Cents nå...Ble så sinnsykt irritert!! AHHHH! Skikkelig unødvendig..

Har lagt til min sak på kudos..Men ble jo ikke like artig når prisen ble nedjustert..

Forresten, om man er mest selgende for tele2 så har man da råd til å kjøpe seg en bedre telefon enn den der..:/ (er vist inne i det sure-hjørnet i kveld..)
 

picxx

Well-Known Member
sKrud, du sender bare shitty trafikk du...har fremdeles $0.10 på den jeg ;)

Jo, er enig i at de fleste som vinner slike konker nok har råd til å kjøpe hva det skal være selv. Der har mainstream en god del å lære fra adult bransjen (poeng og premier etter antall salg....ikke gitt tidsrom).
 

picxx

Well-Known Member
Picxx: har du videoen på autoplay? Mulig det er det som gjør det..

Edit: Jepp..det var pga. autoplay, med autoplay får man kun betalt 2Cent per view..

Jupp...kjører ikke auto jeg :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe... Jeg klikket ikke av for Autoplay og fikk betalt 0,00$ per visning.. Ikke skjønner jeg dette, men av en eller annen merkelig grunn var det plutselig en annen kode i programmet som jeg måtte legge inn istedenfor...
 

picxx

Well-Known Member
Ikke noe prob. å få utbetalt $0.10
Fikk til og med etterbetalt på en video som krevde kun engelsk trafikk som jeg kjørte som en test jeg nå.
SUPERT! program :D
 

Ståle

Medlem
Alright, for de av dere som har sider rettet mot blinde så kjører har advertising en klikkampanje fra blindeforbundet kjørende nå. 3 kroner per klikk:)
 
Topp