Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
MSD AS sin kampanje går så det griner !! Årets beste kampanje for min del?

Om dere ikke allerede har testet denne ut, gjør det nå :)
 

picxx

Well-Known Member
Akkurat nå kjører TradeDoubler en kampanje for SOS barnebyer for å rekruttere nye faddere. SOS barnebyer betaler 266 kroner per nye fadder.
TradeDoubler kjører også en kampanje for Tele2 - hvis du er interessert i å kjøre denne kampanjen betales det 220 kroner per nye telekunde.

Om du tror du har en bra nettside for noen av disse kampanjene kan du kontakte Anders Willstedt for å få tilgang. Husk å oppgi din affiliate ID.
 

Mats@TD

Medlem
Send meg en PM her på forumet med Site ID/Affiliate ID og e-post hvis du er interessert i SOS/Tele2 kampanje så skal jeg komme tilbake til dere så raskt som mulig.
 

Ståle

Medlem
Og nesten med en gang dukket det en mail i postkassen min med en alright kampanje.

Flere av dere har sikkert kjennskap til eStrategi.no. De kjører nå en CPC kampanje på advertising.com. Så vidt jeg skjønner går den ut når septemberen er over.

Kampanje: eStrategi
Nettverk: Advertising.com
Type: CPC
Verdi: 2kr per klikk
Periode: August

Som skapt for webforumet Kenneth? ;)
 

Ståle

Medlem
Logget på advertising.com og fant en alright klikk-kampanje der. IF Forsirking betaler 2.70 kroner per klikk. Hos Tradedoubler tilbyr de kun 1.50 kroner per klikk. Samme kampanje, annet nettverk. :)

Det er virkelig flott av Advertising.com å ha såpass bra med klikk-kampanjer. Til tider lønner det seg for min del å ta vekk adsense-annonsene mine til fordel for noen av kampanjene som går der. :cool:

Kampanje: If Forsikring
Nettverk: Advertising.com
Type: CPC
Verdi: 2.70 kroner per klikk
Periode/antall: 30. aug - 20. des 2007

Når dette innlegget ble skrevet gjenstod det 9,208 klikk i kampanjen.
 

picxx

Well-Known Member
Kan jo også slenge på at widerøe betaler 2,48.- / klikk på advertising.
Har jommen tjent meg en femtilapp på advertising siden jeg begynte å pushe norsk trafikk på lørdagen gitt.. :D
 
Topp