For og ta en kikk på det negative kan jeg si meg ganske enig med de to over her. Designet var ikke det absolutt peneste, og at det er litt for mange forkjellige farger på skriften kan jeg kanskje si meg enig i. En annen sak er jo at filmene kunne du ha lagt ut med samme bredde som contentområdet ditt for at det hele skal kunne se litt bedre ut.
Logo og "Home" burde linke til forsiden. "Free Movies and Series" som blir nevnt av muffins kan jeg ikke se noen steder, så det vil jeg ikke uttale meg om burde linke noen steder.
Jeg funderte litt på denne twitterfuglen du har i høyre hjørne, med en link til hovedsiden på Twitter. Denne er jo ikke noen nytte i? Har du glemt og legge inn en twitterkonto eller noe?
deg i disclaimer på nettstedet: skrev:
The content is uploaded onto Megavideo by 3rd parties not related to this website. We can not be held liable for content uploaded by members of 3rd parties websites.
Uten at jeg er helt sikker, så er du vel faktisk pliktig til og ta bort kopibeskyttet materiale dersom du er klar over at det befinner seg på nettstedet ditt, selv om dette materialet faktisk er hostet hos Megavideo.com. Det er ikke for og krangle eller ødelegge for deg, det er bare for og nevne det for deg slik at du ikke går på en skikkelig smell.
I menyen din, hvor vi finner "Megavideo Movies" og "Family Guy," syns jeg så absolutt du heller skulle skrevet Movies og TVseries, evt ikke nevne Megavideo her oppe i det hele tatt eller noe slikt. Det vil jo bli ubehagelig mange forkjellige tvserienavn der oppe dersom du skal ha et nytt element ytterst i menyen for hver eneste TVserie.
Det var noen forferdelig dårlige og lite oversiktlige resultater når man søkte med søkemotoren der inne. Det var vanskelig og lese teksten, og alle resultatene kommer presentert på en meget uoversiktlig måte.
Hvorfor har du brukerregistrering? Har brukerne noen fordeler du har glemt og fortelle om?
Ellers syns jeg det var koselig og se at noen prøver og starte noe slikt som dette etter at thepiratecity.org gikk i dass, og ble attpåtil helt ødelagt av en tullball som driver det hele nå. Syns det var tragisk og se at noe slikt som nå er skjedd med thepiratecity.org noen gang kunne skje. (for dere som ikke er oppdatert er altså thepiratecity.org blitt mer eller mindre ubrukelig fremfor hvordan den en gang var.)
Derfor syns jeg dette var flott. En enkel og grei måte og finne seg en film dersom en vil slappe av halvannen time. Litt mer jobbing med punktene som er nevnt i tråden her, så tror jeg så absolutt du vil kunne skape et nettsted med enormt stor trafikk, og istedenfor mange annonser som ikke passer inn vil det på slike nettsteder kunne fungere ganske bra med donasjonsknapp fra Paypal. Klart det også er greit med litt annonser, men gjerne plassere dem på litt mer attraktive plasser for potensiell annonsør, og samtidig slik at det blir bedre for brukerne. På et slikt nettsted er ikke det så vanskelig.
Jeg lurte litt på dette. Er det Megavideo.com sitt partnerprogram du bruker her?
onlyme skrev:
For under kr. 200 kan du kjøpe denne. Bruker du coupon kode: FREEONE får du en ekstra gratis
Deluxe Themes - A new level of WordPress theme development
Hmm, kjører denne nettsiden Wordpress da,? eller har du fått for deg at alle nettsteder kjører Wordpress?