Oisann, her var det virkelig kommet et stort løft ja. Dette var jo tøffe saker.
For meg som er liker og se på film, så er det ikke noe problem for meg og forstå at dette er en nettside som lar meg se filmene direkte i nettleseren min, og det at jeg kan få muligheten til og gjøre det her fremfor andre nettsider som har både popups og mer til og by på er helt klart.
Om jeg skal kommentere litt sånn om hva jeg tenker kunne vært bedre, så må det være følgende.:
På dette bildet var det litt rotete. Trenger du teksten til høyre og under stjernene? Stjernene alene indikerer jo gjennomsnittskarakteren filmen har fått.
Skal du skrive nyheter her? Spør fordi du har nyheter i sidebar. Om du ikke skal skrive nyheter kan du jo ta det bort.
Ikke alle vet hvordan divx fungerer, og noen blir smått forvirret når de må laste ned en spiller av den størrelsen for og se filmene. Kanskje det kunne vært bra med litt informasjon om akkurat den divxspilleren?
Jøss, det var faktisk alt jeg kunne legge merke til. Videoer blir presentert på en nydelig måte oppe i "headeren" både på fremsiden og når vi skal se filmene. Ellers er det jo også en RSS-feed for nye filmer. Dritbra.! Vi har også tilgang til forum, hvor vi attpåtil kan ønske oss filmer. Herlig.! Flotte greier.
Og det beste av alt, fikk jeg faktisk Oceans 13 rett på skjermen her. Ocean’s Thirteen, Ocean’s Twelve & Ocean’s eleven er tre knallfilmer. Anbefales på det sterkeste hvor sistnevnte helt klart må sees først.