Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Kom over denne:
Så kjør på folkens! Jeg er spent på å høre CPC fra blogg.no, da CPM er totalt urelevant for meg.
Regner med at dette er den best egnede kategorien for innlegget
Vi (2) på blogg.no har akkurat lansert bloggannonser.no. Dette er en enkel tjeneste hvor du selv kan legge ut en annonse på alle blogg.no-bloggene. Tjenesten er helt nede i startgropa, og vi trenger noen testannonsører for å samle inn tall, sammenligne CTR, justere CPM etc. CPM er i dag satt til 40, uten at det trenger å bli lagt særlig vekt på...
Det jeg lurer på, er om dere vil legge ut en annonse på systemet. Dere kan bruke en spesiell kupong-kode som gir dere 7500 annonsevisninger gratis. Annonsen vil så bli vist på bloggene umiddelbart etter godkjenning. Når annonsen kjører finnes det en egen status-url hvor du kan se sanntid-status på annonsens CTR, CPC, visninger etc.
Noen regler:
1. Annonsen må være reell.
2. Annonsen må være på norsk, og peke til en side med norsk tekst.
3. Du må ha rett til å vise annonsen.
4. Annonsen må ha en viss relevans til målgruppen (ungdommer, fortrinnsvis jenter) eller være rimelig nøytral (eks: sminke eller mobilabbo).
5. Selvfølgelig ikke adult eller generelt crap.
Reklame for egen hjemmeside eller affiliate er ok, så lenge de følger reglene og holder en viss standard.
Alle annonser må godkjennes av oss før visning.
Ellers setter jeg pris på gode og dårlige forslag, mer eller mindre konstruktiv kritikk, bug-rapporter etc. og ønsker alle en fortsatt god natt!
bloggannonser.no
Bruk følgende kupongkode ved bestilling: IE2KQJM
Så kjør på folkens! Jeg er spent på å høre CPC fra blogg.no, da CPM er totalt urelevant for meg.