Kenneth Dreyer
Well-Known Member
Jeg forstår også hva du mener om kvalitet foran kvantitet, men slik du legger opp til det nå så har man to ytterkanter med et forum på ene siden med bare fjortisser og elendige innlegg, og på andre siden kun oldschools som vet hva de gjør. Det er godt mulig jeg misforstår og ikke at du mener det akkurat slik.?
Da vil jeg si du har misforstått.
Jeg har siden jeg startet forumet ønsket nye medlemmer velkomne. Om jeg ønsket et eliteforum hadde det ikke vært fritt å registere seg her, samt andre filtre som helt sikkert hadde vært impletert for å få delta. Nye medlemmer er alltid velkomne, uansett ferdighetsnivå.
Det jeg derimot ikke ønsket var en overflod av teknisk snakk, billige arbeidsoppdrag og "think small" tankegang. Dette var nettopp det de hadde på NWF (og sikkert fortsatt har, for alt jeg vet). Jeg ønsket ikke å konkurrere med NWF på noen måte, da jeg synes det er et flott forum for den type målgruppe. Om du ønsket å lære deg HTML, trengte teknisk hjelp med Wordpress og lignende ting, så var NWF det perfekte stedet å gå.
WF skulle være for strategi på internett, markedsføring, business, penger og lignende ting som kommer inn i bildet når man snakker om drift av nettsider. Slik jeg så det utfylte NWF og WF hverandre perfekt (Jeg vurderte på et tidligere stadie t.o.m å foreslå et samarbeid med NWF).
NWF lærer deg å bygge den tekniske biten av nettsiden din.
WF lærer deg å drive en suksessful nettside.
Dette har snudd helt om nå. Alt handler om detaljene på WF om dagen og stort sett alle brukere som representerte større/kjente/profilerte/seriøse selskaper har forsvunnet.
Problemet er at ikke at det er mange som prøver å starte en bedrift fra gutterommet. Problemet kommer når man ikke satser på å komme seg ut av gutterommet, men bare vil tjene penger nok til røyk og fylla neste helg.