Jeg tenker vel nødvendigvis ikke helt automatisk egentlig... Det er ikke krise om det kun holder med en liten kodesnutt for å få dette til liksom..peterandrej skrev:automatisk mener du? tja. hvis du kjøper et av mine magasin-themes, så har du jo denne muligheten da der brukes en teknikk for auto-size av bilder på forsiden.
Hehe.. Akkurat optional excerpt forstod jeg lite av. Du kunne ikke ha hjulpet meg med hva jeg faktisk gjør med denne funksjonen for at bildet kun skal vises på fremsiden, og forsvinne når posten åpnes?sKrud skrev:Dette kommer litt an på hvilken template du bruker, men det er i all hovedsak to måter å gjøre dette på:
1) Bruke optional excerpt
2) Bruke et plugin hvor du bruker thumb i customs fields
Det finnes sikkert flere måter å gjøre dette på, men dette er de jeg vet om i værtfall..
Hehe.. Akkurat optional excerpt forstod jeg lite av. Du kunne ikke ha hjulpet meg med hva jeg faktisk gjør med denne funksjonen for at bildet kun skal vises på fremsiden, og forsvinne når posten åpnes?
Det skal jeg gjøre vet du.peterandrej skrev:Da må du bruke custom fields, eller tilpassede felt, som du finner nederst i editoren. Hvordan du bruker disse skal jeg skrive en egen post om når jeg får tid. Du får følge med.
Hvordan du bruker disse skal jeg skrive en egen post om når jeg får tid. Du får følge med.
Hehe.. Akkurat optional excerpt forstod jeg lite av. Du kunne ikke ha hjulpet meg med hva jeg faktisk gjør med denne funksjonen for at bildet kun skal vises på fremsiden, og forsvinne når posten åpnes?