Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO Tjenester - Billig - Norsk

Steve Cash

Medlem
T SL, hvorfor legger du inn en ny kommentar i tråd som forlengt har sovnet? Forrige innlegg er fra november 2014. Og da var det også ett år siden innlegget før.
 

T SL

Active Member
Dette var en av de siste trådene her inne - at det ikke er mer aktivitet her, slik at gamle tråder blir liggende på forsiden kan jeg ikke svare for.
 

Steve Cash

Medlem
Uansett hvor tråden ligger så står det dato på innlegget over, det måtte være ganske åpenbart at saken var utdebatttert, og posten din tilførte ikke noe vesentlig nytt. Det var nok ingen annen grunn til innlegget ditt en å få lagt inn noe med en footer som reklamerer for ditt firma innen SEO, som er trådens tema.
 
Sist redigert:

T SL

Active Member
Jeg har ingen lenker i footeren min, det er en lenke til en e-postadresse og den følger alle innlegg her på WF, på samme måte som andre her inne har lenker til sine nettsider enten det er webdesign, hundesider eller bryllupskaker.

Men jeg tviler på at mange som leser en tråd om SEO til 300 kr måneden er min målgruppe uansett. Målet med innlegget mitt er at dersom noen finner denne tråden når de søker etter billig SEO og lenkebygging, burde de kanskje tenke seg om to-tre-fire ganger, siden det koster mye å rydde opp i dårlig SEO.

Som sagt, når en tråd ligger på forsiden og er åpen, ser jeg ikke noe galt med å kommentere. At tråden enda er åpne tar jeg som at dette er en tjeneste som fortsatt tilbys. Dersom det ikke er lov å kommentere i gamle tråder, eller tjenesten ikke tilbys lenger, burde tråden stenges.
 
Topp