Kjapp og trygg hosting for Wordpress

SEO Tjenester - Billig - Norsk

Vårt mål er å gjøre deg synlig for potensielle kunder som søker etter dine produkter eller tjenester på Internett. For eksempel, dersom ditt firma selger bærbare PC-er, er det viktig for deg å være synlig for personer som søker etter frasene "bærbar PC", "kjøp bærbar PC" osv. Tilstedeværelse på den første siden av søkeresultater (TOP 10) sikrer deg at din hjemmeside blir besøkt av den aktuelle målgruppen og dermed får du flere kunder og større omsetning.

Posisjonering i Google
Øk ditt salg gjennom moderne SEO-teknologi!
Tjenesten er priset per måned og avhengig av hvilket land markedsføringen er rettet mot.
Du kan selv velge hvilke og hvor mange søkeord du vil bruke, men vårt minstekrav er 5 søkeord.
Vi anbefaller å starte med 10 søkeord.
Vi fakturerer per søkeord som har kommet opp i TOP 10 på Google.no (Organic Search).


Land Google Pris per søkeord

Norge Google.no 300 NOK /måned 39 €

Andre land - etter avtale

• Tjenesten er risikofri: vi fakturer først når søkeordet har kommet opp blant TOP 10.
• Vår tjeneste medfører ikke inngåelse av langsiktig kontrakt, du kan avbryte tjenesten med 30 dagers varsel.
• Tjenesten påvirker også andre søkemotorer som Bing og Yahoo!
• Du kan selve velge hvor mange søkeord du vil bruke (min 5 ord).
• For søkeord med stor konkurranse kan det blir aktuelt med et ekstra gebyr.

Kontakt : +4746343047 mail : bokgreenposition@gmail.com
 

Tonny Kluften

Administrator
Som en test har Greenposition hjulpet meg med en nøkkelfrase og den rangerer ok. Jeg tjener vel kanskje en tusenlapp på det nøkkelordet denne mnd. så slik sett ville det blitt overskudd. Men jeg har også jobbet med den så det er litt vanskelig å si presis hva han kan gjøre, men jeg har sett et par andre middels vanskelige fraser han har jobbet med for seg selv som rangerer irriterende bra :rolleyes:

Alt i alt, jeg tror han kan gjøre en god jobb og no cure, no pay er jo generøst.
 
Sist redigert:
Topp