TorsteinO
Art Director & grunder
Det som er løgn er hele historien de bruker som salgsargument: De har garantert ikke mottatt noen domenesøknad fra noen andre på "dine" domener, og de har ingen plikt til i såfall å sjekke dette med deg først. Absolutt hele greia er en velkjent svindelmetode, bare prøv å google det litt, så finner du massevis om det.
Hvis de prøver å tukle med opptak eller underskrifter, så er det egentlig ganske enkelt å avsløre med mindre de er på et nivå som skulle tilsi at de kunne ha tjent veldig mye mer penger på andre typer jobber enn dette... så da får de evt svi for det selv hvis de skulle være så dumme å ta det til retten. Opptak er vel heller ikke lovlig så lenge de ikke opplyser deg om at det gjøres først (må da være med i begynnelsen av opptaket at du godkjenner at de tar det opp), og kan dermed kan dette sannsynligvis heller ikke brukes som bevis.
Send en mail tilbake og si fra at "Den er grei, da sender jeg anmeldelsen for svindel til politiet, sees i retten."
Hvis de prøver å tukle med opptak eller underskrifter, så er det egentlig ganske enkelt å avsløre med mindre de er på et nivå som skulle tilsi at de kunne ha tjent veldig mye mer penger på andre typer jobber enn dette... så da får de evt svi for det selv hvis de skulle være så dumme å ta det til retten. Opptak er vel heller ikke lovlig så lenge de ikke opplyser deg om at det gjøres først (må da være med i begynnelsen av opptaket at du godkjenner at de tar det opp), og kan dermed kan dette sannsynligvis heller ikke brukes som bevis.
Send en mail tilbake og si fra at "Den er grei, da sender jeg anmeldelsen for svindel til politiet, sees i retten."
Takker for støtte
På hvilken måte er salgsargumentet deres løgn?
Angrer litt på at jeg skrev under på det brevet jeg sendte de pr post i går. Har lest at de kan finne på å tukle med opptakene som er gjort over telefon, så da er de jo fan meg truende til å begynne å forfalske underskrifter også...
Hvordan finne ut hvilke personer som eier dette firmaet?
Siste mail fra de: Hej
Bra. Översänder ärendet till våran advokat för rättslig indrivning.
MVH
Anna. Kundtjänst