Kjapp og trygg hosting for Wordpress

registreringsbolaget.se - nordiskdomanhantering.com - Nordic DomainHosting - svindel?

Seneste nytt på denne fronten;

24one.net - Nytt navn fra svindlerne bak Bolerino/NDH/Nordic Domain Hosting/Nordisk Domänhantering/Nordisk Provisionsinkasso/European Economy Control

Nyheter: 24one.net - Nytt navn fra svindlerne bak Bolerino/NDH/Nordic Domain Hosting/Nordisk Domänhantering/Nordisk Provisionsinkasso/European Economy Control - Trygg Handel

Innspilt salgsamtale: 24one.net - Domenesvindlerne Bolerino/Nordic Domain Hosting med nytt navn! - YouTube

Mvh
Per Fredrik J. Svedlund
Adm. Direktør
Trygg Handel AS
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Seneste nytt på denne fronten;

24one.net - Nytt navn fra svindlerne bak Bolerino/NDH/Nordic Domain Hosting/Nordisk Domänhantering/Nordisk Provisionsinkasso/European Economy Control

Nyheter: 24one.net - Nytt navn fra svindlerne bak Bolerino/NDH/Nordic Domain Hosting/Nordisk Domänhantering/Nordisk Provisionsinkasso/European Economy Control - Trygg Handel

Innspilt salgsamtale: 24one.net - Domenesvindlerne Bolerino/Nordic Domain Hosting med nytt navn! - YouTube

Mvh
Per Fredrik J. Svedlund
Adm. Direktør
Trygg Handel AS

Det er virkelig hemskt det dom driver med, men denne inspillingen får meg virkelig å flire.. Glimrende teater av "kunden" :)
 

Bjorn1959

New Member
LURT
Hyggelig dame ringer, trøtt etter lang jobbdag gikk jeg rett i fella 1 okt. Faktura sendt 5 okt, i mellomtiden sendte jeg en mail om : jeg bestrider, ikke intr. trekke tilbake og truet med politi anmeldelse. Svar kom raskt tilbake om at dette ikke ville bli tatt hensyn til.

Jeg ble "lovet" kr 2000 for tre domener resten av livet...som de fleste her inne. Er det mulig å bli så lurt. Jeg ser på meg selv som en flink og ryddig sjef, hadde aldri trodd dette skulle skje. Vel, jeg husker jeg sa hun kunne sende meg informasjon på mail, så skulle jeg se på det... ingen informasjon, bare en faktura uten avtale, hærregud!

Neste trekk er at jeg vil be om kopi av opptaket hun hevder de tok opp og vise til fortsatt manglende kontrakt.
Noen gode forslag på hva jeg skal gjøre? Dette er jo helt ideotisk!!!
Har blitt lurt på samme måte.
Jeg har bestridt kravet og opplyst om att etter norsk lo å v er det ikke tillatt å ta opptak av samtale uten å opplyse om det.Da må de i første omgang eventuelt gå til forliksrådet.
 
Topp