Hei!
Jeg har fått inn et relativt godt bud på domenet potensmiddel.no Er det noen som har en idè for hva man kan få for et slikt domene her i Norge? Jeg vil nødig selge meg for billig ;p
PIP
Har fått inn nok et bud, og nå begynner det å bli aktuellt å selge. Jeg lurer også på hvordan det er med mva. osv... på domenesalg?
Domenet har ca. 2000 søk i mnd. så utover det er det vel verdt registraravgiften... ?
Er vel innholdet som er/vil bli viktig.
Det er jo som å si at enhver vare kun er verd produksjonskostnaden.
Slik er det med alle varer. Så kommer etterspørselen, nyskapning (gjelder vel kanskje ikke for domener), fremtidsvisjoner, kvalitet osv..
Hvor mye hadde du sett for deg da? 1-2k?
Jeg vet om en som sikkert hadde bydd mye for akkurat dette domenet, men for meg er det ikke verdt noe som helst, saa spoersmaalet er hva det er verdt for en evt. kjoeper, ikke hva vi tror det er verdt.
...hehe... gjør meg en tjeneste og tips vedkommende om at det er til salgs...![]()
hehe, hva er min provisjon paa det?
(Han er storselger av mer eller mindre lovlige preparter i norge de siste 6 aar, saa han ville sikkert vaert vaelding intressert..)
1000.- for tips og 20% av kjoep?
Høres ut som en av de jeg har på budsiden alleredeHvis han ikke er det, så snakker vi 10% av et evt. kjøp på over 50000,- (av vedkommende)
![]()
For daarlig.
10% av , over... gah...
vil du ikke saa faar du skaffe dine egne da vettu![]()