Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Potensmiddel.no

PIP

Medlem
Hei!

Jeg har fått inn et relativt godt bud på domenet potensmiddel.no Er det noen som har en idè for hva man kan få for et slikt domene her i Norge? Jeg vil nødig selge meg for billig ;p

PIP
 

picxx

Well-Known Member
Domenet har ca. 2000 søk i mnd. så utover det er det vel verdt registraravgiften... ?
Er vel innholdet som er/vil bli viktig.
 

PIP

Medlem
Har fått inn nok et bud, og nå begynner det å bli aktuellt å selge. Jeg lurer også på hvordan det er med mva. osv... på domenesalg?

Hei!

Jeg har fått inn et relativt godt bud på domenet potensmiddel.no Er det noen som har en idè for hva man kan få for et slikt domene her i Norge? Jeg vil nødig selge meg for billig ;p

PIP
 

Kassimaja

Geocacher
Har fått inn nok et bud, og nå begynner det å bli aktuellt å selge. Jeg lurer også på hvordan det er med mva. osv... på domenesalg?

Så lenge du selger et domene eller nettside og ikke et firma som eier domenet eller nettsiden skal det beregnes MVA på salget under forutsetning av at selger er registrert i MVA registeret.
 

Jan W.

Medlem
Det er jo som å si at enhver vare kun er verd produksjonskostnaden.

Slik er det med alle varer. Så kommer etterspørselen, nyskapning (gjelder vel kanskje ikke for domener), fremtidsvisjoner, kvalitet osv..

Hvor mye hadde du sett for deg da? 1-2k?
 

PIP

Medlem
Slik er det med alle varer. Så kommer etterspørselen, nyskapning (gjelder vel kanskje ikke for domener), fremtidsvisjoner, kvalitet osv..

Hvor mye hadde du sett for deg da? 1-2k?

Prisen vil ikke bli oppgitt her på forumet, da det er noe som er mellom meg og evt. kjøper. Og ut fra det jeg leser så skjønner jeg at de 3 som nå er med og byr på domenet ser verdien på en annen måte enn de aller fleste her på forumet. Jeg har forøvrig satt opp en egen kalkyle på hva domenet er verd for meg, og da har lagt til grunn langt flere faktorer enn det som har kommet frem her. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vet om en som sikkert hadde bydd mye for akkurat dette domenet, men for meg er det ikke verdt noe som helst, saa spoersmaalet er hva det er verdt for en evt. kjoeper, ikke hva vi tror det er verdt.
 

PIP

Medlem
Jeg vet om en som sikkert hadde bydd mye for akkurat dette domenet, men for meg er det ikke verdt noe som helst, saa spoersmaalet er hva det er verdt for en evt. kjoeper, ikke hva vi tror det er verdt.

...hehe... gjør meg en tjeneste og tips vedkommende om at det er til salgs... ;)
 

picxx

Well-Known Member
...hehe... gjør meg en tjeneste og tips vedkommende om at det er til salgs... ;)

hehe, hva er min provisjon paa det?

(Han er storselger av mer eller mindre lovlige preparter i norge de siste 6 aar, saa han ville sikkert vaert vaelding intressert..)

1000.- for tips og 20% av kjoep?
 

PIP

Medlem
Høres ut som en av de jeg har på budsiden allerede ;) Hvis han ikke er det, så snakker vi 10% av et evt. kjøp på over 50000,- (av vedkommende) ;) Alle bud skal være skriftlig. Og bud med korte frister vil automatisk bli avvist. Ingen hastige avgjørelser vil bli tatt her i gården. Jeg har ferie og god tid akkurat nå, og det er eneste grunnen til at jeg har tatt tak i dette ;)

hehe, hva er min provisjon paa det?

(Han er storselger av mer eller mindre lovlige preparter i norge de siste 6 aar, saa han ville sikkert vaert vaelding intressert..)

1000.- for tips og 20% av kjoep?
 

picxx

Well-Known Member
Høres ut som en av de jeg har på budsiden allerede ;) Hvis han ikke er det, så snakker vi 10% av et evt. kjøp på over 50000,- (av vedkommende) ;)

For daarlig.
10% av , over... gah...
vil du ikke saa faar du skaffe dine egne da vettu :)
 

picxx

Well-Known Member
totalt feil.....
 
Topp