Dag Frogner
Supermedlem
Hvordan i all verden klarer man å tjene 400k uten at det blir oppdaget?
jeg plages ikke med at folk spiller på nett, folk må for min del gjøre som de vil. det som irriterer meg, er at de jeg vet om som spiller og gjør gode penger, skatter ikke av det - og er stolte. vi har vel alle våre svin på skogen, men det er forskjell på å kjøpe en laptop til kona og skrive av, enn å dra inn 400 000 på et år, uten å betale inn skatt.
Sier Peter egentlig at det må forbys uteservering?
Ja faktisk, kan tenke meg endel tilfeller der Norsk lov skaper urimelige hindre, der utenlandske i samme bransje ikke er bundet av like stramt og muligens avleggs lovgivning.Men tilbake til topic. Mener dere at firmaer som må omgå norsk lov for å tjene penger har livets rett?
Men tilbake til topic. Mener dere at firmaer som må omgå norsk lov for å tjene penger har livets rett?
Ja faktisk, kan tenke meg endel tilfeller der Norsk lov skaper urimelige hindre, der utenlandske i samme bransje ikke er bundet av like stramt og muligens avleggs lovgivning.
At de utenlandske ikke er bundet av de samme lovene betyr ikke at norske lover er feil, det betyr like gjerne at de utenlandske lovene har mangler og er avlegse.