De har ikke i nærheten av de behov som Sindre her gir uttrykk for at han skal forsøke å få til med sin magasinblogg (?). Sindre skal jo ha en blogg med flere hundre tusen besøkende i måneden, og da må man jo ha brukbar hosting.
Siden Sindre er ny i gamet så ville jeg gått for en løsning der han faktisk kunne ringe og spørre og grave og sånn, og ikke en utenlandsk leverandør som han bare måttet chattet med eller sendt mail til.
Shait, flere hundre tusen... Når du sa det sånn, så gikk det et lite lys opp for meg. Jeg må skrive KANOOOONBRA innhold! Jeg skrev en artikkel i sted som jeg tenkte å poste i fremtiden. Den handlet om overgangen fra å bo i Bergen til å flytte til Drammen. Jeg tviler på det er en artikkel som drar flere hundre tusen.
Sier ikke at jeg backer ut, men at jeg må være sinnsykt picky på hva jeg skriver om, og hvordan. I magasinbloggen ja. Eller avisbloggen. Nå må jeg se å bestemme meg for real, her. Jeg har jo et slags hovedtema jeg hovedsaklig skal skrive om, eller.. ja, noe sånt. Men tenkte å tillate meg selv å skrive ganske fritt. Må kanskje begrense meg litt og tenke nøye over hva jeg vil skrive om
Har jeg en side som drar flere hundre tusen, da begynner vi å snakke muligheter for gode annonseinntekter også. Da er det tross alt slik at folk kan være villig til å betale meg en del for at de skal få lov å annonsere der. Det er drømmesituasjonen.
Når det gjelder kundeservice, så er det greit å forholde meg til noe norskt ja. Men blir det virkelig ofte sånne seriøse problemer, peterandrej? At man må ringe og spørre hva faen som skjer liksom?