Joa, men Randi på 14 kan på mange måter være en ENDA mer interessant målgruppe, hvis man har mye produkter innen de rette målgruppene, f.ex. mobil... for kombinasjonen fjortis og mobil, DEN (har jeg ihvertfall inntrykk av at) er virkelig GULL!
Vel, jeg sier at det er bullshit
Start å bygg sider, ikke i morgen, ikke neste uke, men NÅ!
Bygg sider, gå opp læringskurven, og innimellom alt dette...joda, d er det fint om man setter opp en plan også.
Mulig jeg er vel mye amerikansk, men jeg digger bare ikke denne norske plan----struktur----tenke----bygge ideologien. det er for dumt.
Vel, jeg sier at å slutte jobben for å starte en jobb man skal leve av, uten å ha noe mer planlagt enn det er bullshit
By the way, jeg har skrevet en artikkel om "Hvordan unngå økonomisk konkurs og kjærlighetssorg" Så Kenneth.. gled deg, her er det mange tips å plukke opp...
Hehe
Forskjellige meninger, forskjellige fremgangsmåter. Det som passer for den ene, passer ikke nødvendigvis for den andre, and so on. Det var ..eeh.. dagens moral.
Ja, det kunne jo vært en fin åpningspost for bloggen din! Regner med at du kreditter WF for alle våre innspill
Har ikke sett noe nytt her siden 19.januar.? Skjer det noe Sindre?