Den feilen ser ut til at kun kommer når man er zoomet ut / inn et hakk i Firefox, Peterandrej. Riktignok allikevel en kjedelig feil.
Jeg ser greiene med uthevet skrift for å markere hva som er viktig i en tekst. Det hadde ikkenoe med SEO det jeg nevnte, men at det finnes mennesker som skal lese teksten. Om det hadde vært mye tekst kunne jeg sett behovet for å bruke litt bold her og der, men ikke på 8 linjer med tekst.
Du bruker kursiv, bold og normal font i totalt 2 forkjellige farger på 8 linjer med tekst. Når jeg forsøker å lese teksten på fremsiden der blir jeg enda oppgitt fordi den er sågrusomt rotete.
På linken du viser som et eksempel her oppe, der er det faktisk ok, men det finnes ikke ok på dette nettstedet det handler om i tråden. Det ser grusomt rotete ut. Har du i det hele tatt forsøkt å ta bort alle <strong> du har i den teksten, og sett hvor mye bedre det blir? Jeg forsøkte her nå, og i mine øyne ble det mye penere, og linkene ble faktisk enda mer synlig. Om det attpåtil hadde kommet en hover-effekt på linkene som endrer fargen på den til f.eks #000 når man tar musen over dem ville det blitt enda bedre.
Om jeg kan legge det til, er det noe veldig galt med første setninga på fremsiden der? Er det en fortsettelse på tittelen eller noe? Jeg skjønner den ikke helt..
Neida, for all del. Om du er fornøyd med en slik grusomt rotete tekst, så er det jo helt klart ikke noe jeg kan gjøre for at du skal forandre mening. Det er nok mer smag og behag, og smaken min er som baken, så det er nok mulig vi ikke er helt enige på den der.