Anonyme anmeldelser er i bunn og grunn bare tullete, hvem som helst kunne skrevet dette, og det skaper ingen verdi.
Slik som dine kommentarer her?
Anonyme anmeldelser er i bunn og grunn bare tullete, hvem som helst kunne skrevet dette, og det skaper ingen verdi.
@Tomten jeg ser egentlig på dette som det største problemet i innledningen av tråden her. Ser at hverken du eller andre stiller spørsmål ved det:
"Leser på vg.no i dag at både advokater og andre reagerer på at mange advokater tar seg altfor godt betalt.
Det argumenteres med at det er et rettssikkerhetsproblem, da de høye advokatsalærene hindrer folk flest en reell tilgang til domstolene."
Slik som dine kommentarer her?
Når bilen trenger nye bremseklosser, kan du ringe rundt å få en pris.
Spørs om det er en hjelp til å få god advokat. De som gjør no cure, no pay oppdrag er vel de som ikke klarer å få nok betalte oppdrag.
Veldig spennende @alterego , jeg vil gjerne prøve ut denne saken i rettspraksis, for å sette ett standpunkt til personvern innenfor EU/EØS. Send meg gjerne en personlig melding når nettstedet er ferdig utviklet. Bare hyggelig å engasjere seg, kommer hovedsaklig fra diskusjon.no men ramlet over tråden gjennom google. Spennende forum, selv om nettsider og html aldri vil være min hobby.
Skulle gjerne vist hvem Tomten er, ihvertfall en advokat, og det ligner på en livredd advokat?
Men argumentasjonen hans fremstår som rene hersketeknikker og at han som anonym kommer med nedsettende karakteristikker på debattanter sier sitt. Han er bare ute etter å skape frykt.
Har akkurat lansert en tilsvarende tjeneste(men for frisører,hudpleiere osv), og får nå noen henvendelser fra salonger som ønsker å fjerne seg fra siden.
Jeg kan ikke se at vi har gjort noe ulovlig, og lurer på om de kan kreve at vi fjerner de? Ta gjerne en titt på siden(brukernavnet)
Har akkurat lansert en tilsvarende tjeneste(men for frisører,hudpleiere osv), og får nå noen henvendelser fra salonger som ønsker å fjerne seg fra siden.
Jeg kan ikke se at vi har gjort noe ulovlig, og lurer på om de kan kreve at vi fjerner de? Ta gjerne en titt på siden(brukernavnet)