picxx
WF 09
Som sagt tidligere, ikke kast stein i eget glasshus!
Har ikke sett Kenneth skrive ett eneste innlegg i denne tråden så jeg skjønner overhodet ikke hva du rører etter?
Som sagt tidligere, ikke kast stein i eget glasshus!
Har ikke sett Kenneth skrive ett eneste innlegg i denne tråden så jeg skjønner overhodet ikke hva du rører etter?
Sikkert ikke, men ser heller ikke at denne personen har blitt "forsøplet" med innlegg og beskyldinger om SPAM etc. Kanskje for at personen tilhører venneflokken.
Eller kanskje fordi han ikke sender ut emails til personer som ikke har godtatt dette, noe som faktisk er kriminelt
Du har missforstått noe her, all spam er kriminelt uansett hvordan man gjør det, eller? Hva er det som kan godtas? Er det bare Norge som har denne lovgivningen?
Derimot, å spamme gjestebøker og slikt er noe man skal være veldig forsiktig med.
Hvorfor det?
En link mere ute på nettet=muligens ett klikk mere til min side=muligens ett salg mere på meg.
Nå snakket ikke jeg om å spamme egne grupper og gjestebøker, men andres
Når det gjelder e-mail utsendelse er jeg enig med deg. All den tid brukeren selv ikke har sagt seg enig i å motta mail fra deg bør man være yderst forsiktig.
Opprinnelig skrevet av Kenneth
I USA og andre land er markedsføring gjennom store community nettsteder en veldig stor trend. Se bare på myspace.com, så og si alle de store artistene og selskapene har en egen profil der inne. Ja, jeg laget til og med en for juiced der i går.
Jeg tror at hvis jeg starter en massiv spam til gjestebøker der inne, så blir jeg sparket ut fortere enn jeg rekker å si n-e-t-t-b-y! Men om jeg starter rolig, og bare legger en god del brukere til som venn der inne, så har man mye større til å komme seg unna.
Vurderer litt å teste det ut, men kunne tenke meg å høre andres erfaring med norske communities først?
Du bør slutte med det du går på.... definitivt!
Du vet kanskje at det er ulovlig å legge ut andres e-postadresse offentlig uten å spørre eieren om dette? Vennligst fjern adressen med en gang!!
Rune har sendt ut spam fra email fjernet. Og det er bare tull at de bruker affiliate.
fjernet er privat email til rune som ble brukt til å sende ut spam.