Reklameplass.com
Har lest gjennom det som er skrevet og må bare ta meg sammen for ikke å grøsse for mye. Ser at tråden begynner med slakt av et selskap før noe egentlig har prøvd ut systemet deres.
Jeg må her ta "rumo" i forsvar, han har gjort et redelig forsøk på å svare på div. antall spørsmål fra enkelte/samme personer her inne på dette forum og jeg har her en følelse av at han egentlig har snakket til blinde/døve personer,tror egentlig ikke noe av dere er intr. i "noe" som dere har interesse i selv. Ser jo at enkelte av dere også er/var ute etter samme script.
Etter mitt syn er det kommet meget gode og ærlige svar fra rumo, det han skriver er rett i utgangspunktet men kanskje litt klønete utformet..MEN jeg ser ikke noe direkte feil i det han skriver.
Det blir også her fremhevdet at det ikke er "noen" her inne som ikke driver en eller annen form for konkurrerende virksomhet, har sett litt på hver enkelt profil:
Cranknet Advertising (ADMIN)
Juiced.no Nettmagasin - Best på nett for menn - Juiced.no (Openads)
TradeDoubler - The European Affiliate Network
Ellers så har de fleste av dere annonser fra Google på nettstedet deres.
Har sjekket opp litt ang. KaonSoftwares og det viser seg at dette selskapet holder til i Pakistan og eier av selskaper heter Mr. Salman Ahmed - Tlf. 00 92 300 201 8916.
KaonSoftwares har også et partner kontor i California/USA og etter telefonkontakt med Mr.Salman Ahmed ble det fremhevdet at det er KaonSoftwares som står bak scriptet til adengange.com og Adbrite.com.
Jeg stilte spørsmål rundt reklameplass.com men han var her ikke så villig til å snakke, eneste han ville si ang. dette er at KaonSoftwares har et globalt forretningsmessig samarbeide med SmsTelenet Ltd.
Og til sist, hva er feil med evt. å bruke "aaa logo", dette er et prog. som kjøpes på lik linje som andre prog. og de fleste som driver med webutvikling bruker et eller annen prog. som er kjøpt. Så er det alle dere andre som for det meste skal ha alt "gratis".
At personer med bagrunn som enkelte av dere har, KAN tillatte dere å skrive som dere gjør...hadde hvertfall ikke kjøpt noe tjenester fra dere, ting slår tilbake!
Ta dere sammen gutter, les,prøv,lær. Kom så med ris&ros!
Mvh Jan