picxx
WF 09
Så du er Rune allikevel og det var deg som sendte spam.
Se tidligere i tråden.
runemo er borte...er kun "Jan" som er her nå
Se tidligere i tråden.
runemo er borte...er kun "Jan" som er her nå
Begynner egentlig å bli lei av dine påstander..men du har vel egentlig ikke så mye annet kreativt å komme med, mener annet enn påstander og personangrep...så enten slutter du med dem eller så bytter jeg navn, vet ikke hva som er best for deg.
Får la meg vite hva du bytter til neste gang da, slik at jeg får merge kontoene dine før du begynner noen agenda... lol
"Ved å akseptere disse reglene, lover du at du ikke vil legge inn noen innlegg som er motbydelig, vulgær, seksuellt rettet, hatfullt, truende, eller som ellers er i strid med gjeldende lover."
Godt at dere holder dere til deres egene regler, tryggt å vite at man virkelig er på et seriøst forum
Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?
1.13 Flere brukerkontoer
Hvert enkelt medlem kan kun ha en konto/brukernavn. Hvis man opererer med to eller flere kontoer/brukernavn vil man utestengt fra forumet.
Fort gjort å overse noen regler
Er du ikke glad for at du ikke er utestengt da?
Det kan fort ordnes
Ingen som vil være seriøse og svare på spørsmålet, bare personfixerte folk her?
Hvilket spørsmål mister?
Spørsmålet i denne topicen er hvorvidt din internettside er noe å satse på, og det er vel besvart opptil flere ganger. Om du har andre spørsmål, vennligst start en ny tråd.
"Så tilbake til det seriøse, hva er galt med programmet til eks. adbrite? er det så at tusenvis av annonsører tar feil?"
Denne topicen omhandler ikke adbrite, eller noen andre enn deres nettside, er det virkelig så vanskelig å skjønne?
Slakter dere reklameplass så slakter dere også eks. adbrite, så hvorfor ikke svare på et seriøst spørsmål?
Ingen som har "slaktet" noen her, men det er kommet en god del konstruktive tilbekemeldinger som du tydeligvis gir blanke i å ta til deg.
Hvilket "seriøst spørsmål" du ønsker besvart har jeg enda tilgode å se.
Takk for testen og vennligst slett meg som bruker på dette forumet