Nettbutikk i USA

onlyme

New Member
Det er morro å shoppe i USA. Prisene er latterlig lave på det meste.

Hvis du betaler med Visa er det Visa som må ta tapet om du blir lurt:)

SolidHost

Medlem
Ville ha holdt meg langt unna, skrud. Nettstedet ligger på en server i Malaysia og de bruker et av de billigste SSL sertifikatene som kan kjøpes. Dermed trenger de ikke å verifisere annet enn at de eier domenet som SSL sertifikatet skal registreres på.

sKrud

Meget sliten student
Okey..Da tar jeg det for god fisk at VISA gjør dette, men velger å ikke utsette meg selv for større risiko enn hva jeg trenger..

Bra side det der Nexon, men jeg skulle gjerne hatt en plass hvor jeg kan kjøpe Omega ur..:/ Om jeg ikke finner de til priser som er godt under Amazonpriser så kan jeg likså greit kjøpe dem her i norge...

SolidHost

Medlem
Hvilket Omega ur er det du er ute etter? PO, kanskje ;) Klokker har vært en lidenskap hele livet og skal jeg være ærlig så har jeg mange flere enn jeg burde ha.

Uansett, dersom du skal gjøre et godt kjøp på Omega, så tror jeg at jeg vil anbefale deg å finne den brukt fra en god kilde i enten EU eller USA. Helst noen som har spesialisert seg på klokker/brukte klokker. Her må du sjekke at alt av papirer finnes med og når du er sikker på handelen må du få disse til å sende dette med forsikring for klokkens verdi. Bare husk at du også må betale moms ved innførsel. Her kan du evt. bare glemme å snike deg unna. Skal du prøve å få en klokke inn i landet uten å betale moms, så må evt. de som sender klokken oppgi at verdien enten er under 200 eller at det er en gave til under 1000, men forestill deg at pakken da forsvinner? Har importer mange klokker fra utlandet og aldri hatt problemer så langt. Har kjøpt mange klokker fra meget gode selger på Ebay også.

sKrud

Meget sliten student
Ebay er min mainpimp på klokker.. Har en PO nå, men tenkte å oppgradere til en PO crono...:)

Tror jeg nesten bare kjøper på ebay, nok en gang..:)

Solidhost: Du har ikke noen tips til selgere av brukte klokker i EU?

Man kan aldri få for mange klokker...

SolidHost

Medlem
Solidhost: Du har ikke noen tips til selgere av brukte klokker i EU?
Svarte....fant en utrolig bra selger i Nederland på den siste klokken jeg kjøpte meg (Panerai 112H ;)), men tror du jaggu meg ikke jeg har klart å slette linken til nettsiden hans.

Man kan aldri få for mange klokker...
Mmmmm....tror jeg må si meg uenig der. Man kommer til et punkt hvor man oppdager at man går med noen klokker mer enn andre og at mange blir liggende og samle støv. Med smått og stort har jeg vel vært opp i 60 klokker på det meste. Mange i familien som fikk seg hyggelige overraskelser når jeg ryddet litt i samlingen. Er vel nede på rundt halvparten nå og dette er bare favoritter som jeg ikke har hjerte til å selge. :rolleyes:

sKrud

Meget sliten student
112H! den er jo herlig!

Har ikke sett noen andre bodø by med Panerai..har selv en 177H..

Har den selv, kostet jo skjorta..ikke lett for en fattig student..

Du får pekke i meg om du finner linken til denne karen i Nederland, har familie der så skal nok få til å få den momsfritt derfra også..:D

Edit: Forresten, 60 klokker er litt overkill ja.. har selv 8..synes det er litt mye..

picxx

WF 09
Må det være orginalt? (kanskje dumt spørsmål, hehe)

OM det er OK med grade A kopier kan jeg skaffe det meste :)

Topp