Hmm.
Jeg må innrømme at dette var en trist mail å motta.
Asle`s kundeservice og evne til å være fleksibel og løsningsorientert har vært helt enestående!
Nyligste eksempet jeg har:
Lørdag 4/4 kl 16.18 åpnet jeg en "ticket" og spør om muligheter for å få installert composer, hvilket vil gjøre deployment lettere for min del. Forventet svar ila. mandag. 1 minutt tok det! - kl. 16.19 kom et kort svar:
"Jeg kan undersøke og vurdere dette i kveld eller i morgen. Du hører fra meg til den tid"
Bare noen få timer senere tikket denne inn:
"Jeg har nå installert nyeste versjon av Composer og gjort den tilgjengelig for alle brukerene på våre servere, og vil sørge for å holde den oppdatert løpende når det kommer nye versjoner.
Har også lagt til en oppføring med Composer og versjonen vi har installert nederst i andre kolonne på
https://minhost.no/webhotell/
Takk for at du ga beskjed om dette, slik at vi hele tiden kan forbedre oss. Jeg ønsker deg en god helg videre!
Vennlig hilsen,
Asle Ommundsen,
MinHost.no"
Så bra har tjenestene hans vært det halvannet året jeg har hatt kundeforhold til MinHost.no at til og med min bedre halvdel, som kan ca. null om utvikling\serverdrift, har fått høre om han. Får ikke fullrost Asle nok! - Men helsa må selvfølgelig gå foran.
ProISP får nå noen store sko de må fylle.
For min del velger jeg å håpe og tro at det blir levert et tilsvarende godt produkt av de i fremtiden, men jeg er spent på hvordan de tenker å løse det. Det er noen store pakke-forskjeller ute og går.
MinHost ProISP (Premium)
Lagring SSD 200GB 100GB
Tilleggsdomener 50stk 20stk
Databaser 100stk 10stk
Git X -
Composer X -
Node.js - X