Bjørnar
Gründer
Jeg synes måten dette har skjedd på, grenser til useriøst. Over natten er ting endret, og uansett hvor enkelt ProISP mener er; det er anerledes og mer knot. Og når de på toppen bare skrur av boksen, før man har fått kunder til å endre NS og DNS, og ting ryker ned - da er min tålmodighet slutt. Spesielt siden første flytt ikke gikk som den skulle (etter at jeg gav beskjed til dem), så de bestemte seg bare for å iverksette en flytting, 15:38 en hverdag, med forklaringen "Vi starter nå en ny flytting av kontoen din ettersom vi antar at dette er mest ønskelig for deg." Merk; antar. Jeg har ikke tid til å drive med slike selskaper, som tar seg friheter og finner på ting fordi det passer dem best, og ikke har tid til å vente på sine kunder.
Jeg vil heller bli lykkelig hos en dyrere leverandør, enn sur hos enn billigere.
Jeg vil heller bli lykkelig hos en dyrere leverandør, enn sur hos enn billigere.