Beergear.no
Medlem
Var også på ehandelsdagen i går. (Så deg der Rune
Og har snakket med Klarna både i går og i dag.
Så jeg kan klargjøre en del ting.
For det første, er man allerede kunde, så betaler man ikke noe for å gå over til Checkout.
Pr i dag betaler vel mange ca 295 pr mnd, 18 kr pr faktura, og noen % av beløpet.
Det siste gjør man også ved bruk av kort, som mange har pr i dag.
Med checkout betaler man månedsleien, (Er vel omtrent det samme man betaler dibs eller andre pr i dag) og bruker da klarna til alle typer betaling. (faktura/kort)
Også tar de 2,95% av beløpet på faktura.
Har man flere nettbutikker betaler man fortsatt 799,- ikke 2x799 om man har to butikker.
Så jeg synes faktisk ikke dette var så forferdelig dyrt. OM jeg velger å gå for dette kan vi si opp avtalen med Dibs og innløser. så da havner vi vel på omtrent det samme som i dag.
Nå forutsetter jeg at damen på kundeservice har gitt meg riktig info i forhold til tallene ovenfor.
Det jeg derimot er litt skeptisk til og som jeg ikke har sjekket er om kunden avbryter handelen. Enten ved å ta en tlf/sende mail, eller ved å bruke angreretten. Da regner jeg med at Klarna fortsatt tar sine 2,95%. Har man mye retur kan jo dette bli en del i lengden.
Og har snakket med Klarna både i går og i dag.
Så jeg kan klargjøre en del ting.
For det første, er man allerede kunde, så betaler man ikke noe for å gå over til Checkout.
Pr i dag betaler vel mange ca 295 pr mnd, 18 kr pr faktura, og noen % av beløpet.
Det siste gjør man også ved bruk av kort, som mange har pr i dag.
Med checkout betaler man månedsleien, (Er vel omtrent det samme man betaler dibs eller andre pr i dag) og bruker da klarna til alle typer betaling. (faktura/kort)
Også tar de 2,95% av beløpet på faktura.
Har man flere nettbutikker betaler man fortsatt 799,- ikke 2x799 om man har to butikker.
Så jeg synes faktisk ikke dette var så forferdelig dyrt. OM jeg velger å gå for dette kan vi si opp avtalen med Dibs og innløser. så da havner vi vel på omtrent det samme som i dag.
Nå forutsetter jeg at damen på kundeservice har gitt meg riktig info i forhold til tallene ovenfor.
Det jeg derimot er litt skeptisk til og som jeg ikke har sjekket er om kunden avbryter handelen. Enten ved å ta en tlf/sende mail, eller ved å bruke angreretten. Da regner jeg med at Klarna fortsatt tar sine 2,95%. Har man mye retur kan jo dette bli en del i lengden.
Sist redigert: