Jeg er kunde av Visma.
For en tid tilbake ringer en selger fra Klarna hun solgte meg en løsning men så skjer det
rare hun tror hun legger på samtalen med meg hvor hun snur seg å sier til de som sitter rundt henne masse stygt om meg som kunde samt produktet hun selger.
Når jeg ringer opp å ber henne sjekke samtale loggen sin ser hun at samtalen var litt for lang å avslutter samtalen med at hun ikke kommer til å sende faktura.
Så Klarna har en ganske hard selger kjerne det hørte jeg på telefonen!!!
Hei seher!
Først vil jeg beklage på det sterkeste hva du opplevde med vår selger. Deretter vil jeg beklage at det tok så lang tid før jeg svarte deg. Årsaken er at jeg ønsket å gå gjennom saken internt først.
Når det er sagt finnes det ingen unnskyldning for dette, og jeg tar personlig ansvar for opplevelsen din, og ber om unnskyldning på våre vegne, dette er selvsagt fullstendig uakseptabelt på alle måter!
Jeg er veldig lei meg for at du har hatt denne erfaringen med oss, og håper du likevel ser at, som tidligere svart her, dette er ikke representabelt for Klarna som selskap, ei heller for hvordan våre rutiner og salgsopplæring gjennomføres. Vi har gått gjennom saken med vedkommende, og vi kommer til å gjøre vårt ytterste for at noe liknende aldri mer vil forekomme fra våre selgere eller andre ansatte.
Dersom det er noe jeg kan gjøre for å kompensere deg for opplevelsen setter jeg pris på om du tar kontakt, enten via epost eller telefon.
Mvh
Erik Kulterud
Klarna Norge
Tlf: 97949299
Mail:
erik.kulterud@klarna.com