Kjøpe NUF, hvor, hvem og kostnader.

xenimus86

Medlem
Hei

Er tilknyttet et selskap, hvor en person nå viser seg å være svært udugelig. Vi skal "ditche" han, og selskapsnavnet / markedsføringsnavnet som på mange måter er ødelagt pga denne personen.

Dette må gjøres svært kjapt, og vi går i denne omgang for NUF, frem til om et par måneder når vi har aksjekapital til AS.

Hvor er det bra å kjøpe NUF?
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg hører om svært useriøse tilbydere, dyre summer og mye rot.

neXon

Medlem
varjag og firmahjelp skal være seriøse (bruker firmahjelp selv). Kanksje ikke de billigste...menmen

sta

Medlem
Ikke det du spurte om, men: Så lenge det er snakk om bare for noen måneder, ville jeg ha gått for den langt billigere ENK-formen om jeg var deg.

Siden han skriver "vi" så regner jeg med at det betyr at de er flere som skal stifte det nye selskapet sammen og da er ENK ikke velegnet.

Jeg har selv brukt PANLEGIS - Registrer NUF / LTD flere ganger og har vært godt fornøyd.

K

Kontoristen

Guest
Skal du registrere et NUF, må du sørge for at papirer til Brønnøysund blir sendt inn elektronisk. Da har du NUFet oppe i løpet av noen dager. Blir papirer sendt inn fysisk, tar det nå 4-6 uker før ting er oppe.

Det er desverre ikke mulig å sende inn registrering av NUF til Brønnøysundregistrene elektronisk.

Hvis det ikke oppstår komplikasjoner, dvs at man har signert på riktige steder, firmanavn er ledig etc å sender med hastebehandling så tar ikke dette all verdens med tid, sjelden det da tar mer enn 10 dagerr fra Brønnøysundregistrene har mottatt dokumentene til orgnr er klart.

K

Kontoristen

Guest
Gratulerer med nytt firma :)
Og da ser vi at proffe (Kontoristen) tjener penger her på WF også :D

Og medlemmer av dette forumet får kr 1000,- avslag, så nå lønner det seg å bli medlem her på WF.

Topp