Har en firmakunde som har ca 80 PDF filer (ca 150-200 sider) som skal redigere logo, topp/bunntekst samt litt av tekstens innhold (firmaet har byttet navn). Har prøvd mange PDF til Word konverter program, men fil størrelsen blir så sinnsyk stor (10-50 mb) at hele Word henger hele tiden. Det tar med andre ord UTROLIG lang tid å redigere innholdet. Har prøvd PDF editor også, men dette blir for mye arbeid.
Har derfor besluttet at det går raskere å skrive av alt innholdet til et nytt Word dokument. Men da kommer spørsmålet. Hva er en gunstig pris å tilby på slikt arbeid? Hva ville dere tatt? Tiden går raskt når du skal skrive, sjekke skrivefeil, samt design. Teksten er på Engelsk. Jeg brukte 40 min på en side med 350 ord + design – da jobbet jeg ganske effektivt
Har derfor besluttet at det går raskere å skrive av alt innholdet til et nytt Word dokument. Men da kommer spørsmålet. Hva er en gunstig pris å tilby på slikt arbeid? Hva ville dere tatt? Tiden går raskt når du skal skrive, sjekke skrivefeil, samt design. Teksten er på Engelsk. Jeg brukte 40 min på en side med 350 ord + design – da jobbet jeg ganske effektivt