Hurra!!! Jeg vant!!!

Bjrl

Medlem
Å for en herlig morgen!! Jeg sjekket mailen min, og jeg har vunnet en halv million euro i et lotteri jeg ikke engang visste at fantes!!

Nå skal jeg kjøpe meg en liten sydhavsøy i Belize og leve det gode liv der :)

Mvh
Bjørn Jarle

Ja...her er mailen jeg fikk, i fall du ikke tror meg:

Bekrefte premien din!
Fra: sosota@hetnet.nl
Til:

CISCO Network Corporation NV
LOTTERY PROMOTION, PRIZE AWARD.
HAARLEMWEG 14
1101 CH AMSTERDAM.

TICKET NO: N.L/81-A0121-2008

Dear Sir/Madam,

Din e-postadresse har vunnet summen av 500,000.00 euro (fem hundre tusen
Euro) i en internasjonal E-post konkurranser Program sponset av Cisco Network International, Microsoft System Corporation og sultanen av Brunei holdt på The 20th of september 2008 i Nederland. Vi skriver for offisielt varsle deg av denne prisen og du rådes til å kontakte hevder agent Dr. Powell Williams, E-post: CiscoGlobalNet@netscape.net TEL: 0031.619-703-948 faks: 0031-84753-9200

(1) Batch nummer 997389-42
(2) Ticket No: N.L/81-A0121-2008
(3) referansenummer 021-2008-91

Husk alle vinner må hevdet ikke senere enn 20 oktober 2008, etter denne datoen alle som ikke er blitt gjort midlene vil bli inkludert i neste spill. Vær oppmerksom på for å unngå unødvendige forsinkelser og komplikasjoner forsøke å oppgi referanse og bakst tall i alle første korrespondanse. Videre bør det være noen endring av adresse kan informere vår agent så snart som mulig. Vi håper med en del av gevinsten du vil ta del i vår neste år 30 millioner dollar internasjonalt lotteri.

Gratulerer!
Når mer fra våre medlemmer av staben, vi takker deg for å være en del av vårt kampanjetilbud program.Note: alle under 18 år er automatisk diskvalifisert.

Med vennlig hilsen
Mrs. Suzan Braxton,
Public Relation Officer

webmoney

Søkemotoroptimist
Bjrl,

Vi må ta en alvorsprat.

Det viser seg at jeg også sitter med lodd nummer N.L/81-A0121-2008. Og har fått samme e-posten.

Er du med på å dele, eller?

tulling99

Medlem
Gratulerer!
Når mer fra våre medlemmer av staben, vi takker deg for å være en del av vårt kampanjetilbud program.Note: alle under 18 år er automatisk diskvalifisert.

Faen jeg er bare 17 år og 364 dager!!!!!!!!

(Nei jeg er vel egentlig ikke det, men det passet bedre)

Keanu

Geek
Vær oppmerksom på for å unngå unødvendige forsinkelser og komplikasjoner forsøke å oppgi referanse og bakst tall i alle første korrespondanse.

Så spørs det om de er fornøyde med bakst-tallene dine da, alt avhenger av det!

Topp