Å for en herlig morgen!! Jeg sjekket mailen min, og jeg har vunnet en halv million euro i et lotteri jeg ikke engang visste at fantes!!
Nå skal jeg kjøpe meg en liten sydhavsøy i Belize og leve det gode liv der
Mvh
Bjørn Jarle
Ja...her er mailen jeg fikk, i fall du ikke tror meg:
Bekrefte premien din!
Fra: sosota@hetnet.nl
Til:
CISCO Network Corporation NV
LOTTERY PROMOTION, PRIZE AWARD.
HAARLEMWEG 14
1101 CH AMSTERDAM.
TICKET NO: N.L/81-A0121-2008
Dear Sir/Madam,
Din e-postadresse har vunnet summen av 500,000.00 euro (fem hundre tusen
Euro) i en internasjonal E-post konkurranser Program sponset av Cisco Network International, Microsoft System Corporation og sultanen av Brunei holdt på The 20th of september 2008 i Nederland. Vi skriver for offisielt varsle deg av denne prisen og du rådes til å kontakte hevder agent Dr. Powell Williams, E-post: CiscoGlobalNet@netscape.net TEL: 0031.619-703-948 faks: 0031-84753-9200
(1) Batch nummer 997389-42
(2) Ticket No: N.L/81-A0121-2008
(3) referansenummer 021-2008-91
Husk alle vinner må hevdet ikke senere enn 20 oktober 2008, etter denne datoen alle som ikke er blitt gjort midlene vil bli inkludert i neste spill. Vær oppmerksom på for å unngå unødvendige forsinkelser og komplikasjoner forsøke å oppgi referanse og bakst tall i alle første korrespondanse. Videre bør det være noen endring av adresse kan informere vår agent så snart som mulig. Vi håper med en del av gevinsten du vil ta del i vår neste år 30 millioner dollar internasjonalt lotteri.
Gratulerer!
Når mer fra våre medlemmer av staben, vi takker deg for å være en del av vårt kampanjetilbud program.Note: alle under 18 år er automatisk diskvalifisert.
Med vennlig hilsen
Mrs. Suzan Braxton,
Public Relation Officer
Nå skal jeg kjøpe meg en liten sydhavsøy i Belize og leve det gode liv der
Mvh
Bjørn Jarle
Ja...her er mailen jeg fikk, i fall du ikke tror meg:
Bekrefte premien din!
Fra: sosota@hetnet.nl
Til:
CISCO Network Corporation NV
LOTTERY PROMOTION, PRIZE AWARD.
HAARLEMWEG 14
1101 CH AMSTERDAM.
TICKET NO: N.L/81-A0121-2008
Dear Sir/Madam,
Din e-postadresse har vunnet summen av 500,000.00 euro (fem hundre tusen
Euro) i en internasjonal E-post konkurranser Program sponset av Cisco Network International, Microsoft System Corporation og sultanen av Brunei holdt på The 20th of september 2008 i Nederland. Vi skriver for offisielt varsle deg av denne prisen og du rådes til å kontakte hevder agent Dr. Powell Williams, E-post: CiscoGlobalNet@netscape.net TEL: 0031.619-703-948 faks: 0031-84753-9200
(1) Batch nummer 997389-42
(2) Ticket No: N.L/81-A0121-2008
(3) referansenummer 021-2008-91
Husk alle vinner må hevdet ikke senere enn 20 oktober 2008, etter denne datoen alle som ikke er blitt gjort midlene vil bli inkludert i neste spill. Vær oppmerksom på for å unngå unødvendige forsinkelser og komplikasjoner forsøke å oppgi referanse og bakst tall i alle første korrespondanse. Videre bør det være noen endring av adresse kan informere vår agent så snart som mulig. Vi håper med en del av gevinsten du vil ta del i vår neste år 30 millioner dollar internasjonalt lotteri.
Gratulerer!
Når mer fra våre medlemmer av staben, vi takker deg for å være en del av vårt kampanjetilbud program.Note: alle under 18 år er automatisk diskvalifisert.
Med vennlig hilsen
Mrs. Suzan Braxton,
Public Relation Officer