GET ute, ingen beskjed fra TD

Bjrl

Medlem
Da var GET også ute. I allefall er de ikke på lista over programmer man kan velge.

Jeg kan ikekse at Tradedoubler har tatt seg bryet med å informere meg. Oppdaget bare tilfeldig at et banner jeg har liggende på Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder ikke virket. Da jeg klikket der for å sjekke fikk jeg beskjed om at "The advertiser is not active". Andre som klikker får jo inntrykk av at det er nettstedet mitt somfarer med utdaterte bannerannonser.

Men slikt tar vel arrogante Tradedoubler lang rennafart og dr***r f**n så langt i?

Ser ut til at et annet banner har sluttet å virke også. Jeg trodde det var Chess jeg hadde der, men de kan vel ikke ha koblet ut "Månedens program" uten å gi beskjed - og uten å fjerne dem fra lista over tilgjengelige program?

Jeg er uansett i ferd med å fjerne Tradedoubler fra lista over "tilgjengelige affiliatenettverk". Det er rett og slett FOR useriøst i FOR lang tid til at jeg vil kaste bort særlig mer av tid, penger og ergrelser over dem

Mvh
Bjørn Jarle

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg aldri brydd meg særlig om slike affiliategreier, men jeg må si at jeg er sjokkert over hvordan de driver på nå i Tradedoubler. Hva er det egentlig de driver med???

Det er ikke annet å gjøre enn å fjerne alle TD-annonser, og heller kjøre annonser fra andre nettverk.

sKrud

Meget sliten student
Fikk denne hos Tradedoubler den 30.06.08:
Kjære affiliate!
Get og TradeDoubler avslutter sitt samarbeid fra tirsdag 1 juli. Vi vil derfor anbefale deg å
erstatte alle Get bannere/tekstlenker med en annen annonsør i dag.

Get ønsker å takke for samarbeidet, og lykke til videre

Mvh,

Get og TradeDoubler

Så du har nok også fått den...

Bjrl

Medlem
Humm...dette var vanskeligere å finne ut av enn jeg trodde.

Jeg finner ikke noen mail fra i fjor sommer fra Tradedoubler angående GET. Og jeg er bortimot helt sikker på at jeg har tjent penger på dem i løpet av høsthalvåret. Men i følge statistikken hos Tradedoubler har jeg aldri tjent penger på det programmet...

Uansett er det antagelig ikke GET som er fjernet, hvis de har vært passive fra i fjor sommer. Men programmet som plutselig ikke virker lenger har id 71960. Og det programmet finnes ikke i det hele tatt i følge Tradedoublers søkemotor...

Eneste jeg vet er at det var et banner på den plassen tidligere i 2009, og i dag er det ikke noe der. Jeg trodde det var GET,for jeg vet at GET har ligget på den plassen tidligere. Men mulig jeg har byttet dem ut i forbindelse med et eller annet, uten at jeg husker å ha gjort det. Merkelig er det uansett.

Mvh
Bjørn Jarle

Bjrl

Medlem
Kan det kanskje være Homeenter...? Men det programmet er jo aktivt! Hvordan pokker kan man da få beskjeden "The advertiser is not active" når man klikker på "bildefeilsymbolet" som ligger der banneret fra dem tidligere har ligget??

Banneret/knappen det er snakk om ligger fortsatt på http://bolignorge.no/getliten.shtml - hvis noen har noe lurt å komme med av info her, så blir jeg ganske glad...

Mvh
Bjørn Jarle

Sist redigert:

Ole

Medlem
Det er ikke så vanskelig å finne ut av. Kjør en statistikk for siste år, så får du opp en liste med program ID på alle programmer du har benyttet - også de avsluttede.

Bjrl

Medlem
Jepp, det var slik jeg fant ut at det måtte være Homeenter (jeg må ha lagt inn Homeenters koder der jeg tidligere brukte GET, og så glemt å rename det selv hos meg). Og Homeenter ser etter alle solemerker ikke ut til å være avsluttet. Status når jeg klikker meg inn til dem er at jeg står som "Godkjent", mens jeg i avsluttede programmer står som "Avsluttet". Likevel får man beskjed om ikke-aktiv annonsør når man klikker på linken, og bannerknappen fra dem er usynlig..

Jeg skjønner ikke hvorfor.

Mvh
Bjørn Jarle

Bjrl

Medlem
Jeg skjønner stadig mindre av dette... Når jeg går inn på "Vis alle programmer" fra forsiden hos Tradedoubler kommer det overhodet ikke opp noe program fra Homeenter. Men når jeg går inn fra "Oversiktsrapport" får jeg opp programsiden med informasjon om provisjonstariffer og at jeg er godkjent for programmet...!

Derimot får jeg ikke mulighet til å velge noen bannere. Men jeg kan lage tekstlinker og dyplinker ved hjelp av den generatoren som ligger der.

Vad tusan...??

Er det noen andre som ser det samme? Eller som ser noe annet...?

Mvh
Bjørn Jarle

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uten at jeg har noen form for "bevis" for min påstand her, kan jeg trygt informere om at jeg er 110% sikker på at jeg har hatt bannere fra GET aktiv etter 1. Juli, 2008. Det at GET har forsvunnet fra Tradedoubler sitt grensesnitt lenge etter 1. Juli er noe jeg er bombesikker på.

Samtidig, klarer jeg ikke finne homenter i TD's oversikt på noen måte. Hos meg ser det ut til at dette programmet er helt forsvunnet. Samtidig legger jeg merke til at bannere fra homeenter er forsvunnet fra mine nettsteder der disse har vært aktiv.

Topp