GET ute, ingen beskjed fra TD

webpiken

Medlem
Når jeg går inn på "Vis alle programmer" fra forsiden hos Tradedoubler kommer det overhodet ikke opp noe program fra Homeenter. Men når jeg går inn fra "Oversiktsrapport" får jeg opp programsiden med informasjon om provisjonstariffer og at jeg er godkjent for programmet...!

Derimot får jeg ikke mulighet til å velge noen bannere. Men jeg kan lage tekstlinker og dyplinker ved hjelp av den generatoren som ligger der.

Er det noen andre som ser det samme? Eller som ser noe annet...?

Det er akkurat slik hos meg også, uten at jeg vet noe mer om hvorfor.

kongen

kongemedlem
Ser nok ut som at Homeenter er forsvunnet ut av kundelisten til Tradedoubler uten at de har varslet affiliatene sine om det, ingen linker fungerer hos meg og mine kompiser heller.

Har lagt merke til at andre programmer har blitt borte fra listen hos TD tidligere, og kommet tilbake igjen etter en noen dager/uker (usikker på om linkene til disse fungerte da jeg ikke promoterte de). Mulig at også Homeenter kommer tilbake, men linkene fungerer iallefall ikke nå.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg legger merke til at Homeenter plutselig er helt borte. Når jeg sjekker mine statistikker hos Tradedoubler kan jeg ikke se en eneste statstikk fra homeenter.

Derimot, når jeg sjekker under utbetalinger kan jeg se at Homeenter faktisk har betalt meg noen kroner fra leads generert i Oktober. Alle disse leads, er faktisk slettet fra TD sin egen statistikk når jeg sjekker under annonseeffektivitet.

Jeg vet sannelig ikke helt hva som skjer, men noe galt er det hvertfall.. En statistikk viser noe helt annet enn en annen.

Sist redigert:
Topp